AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Del Skrevet 22. mars 2017 La oss si du er veldig forelsket. Du ble det nærest etter første blikk og vedkommende gir uttrykk for å like deg og. Dere treffes og lysten trenger seg på. Du er ikke jomfru lenger... Så er angsten der, for at du har blitt brukt, at han skryter til vennene sine. Du taper verdien på en måte, føler du. Dette er jeg redd jeg ville følt.. Jeg er en kvinne på 25 og jomfru Anonymkode: a43b8...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg har det på samme måte. Jeg er veldig redd for å skulle angre over å miste jomfrudommen. Men uansett så skal jeg ikke praktisere sex før jeg gifter meg. Så sex for meg skal være under trygge forhold med en mann jeg elsker og vil leve sammen med. Noe annet tørr jeg ikke. Anonymkode: 26d52...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 22. mars 2017 #3 Del Skrevet 22. mars 2017 Nei. Min verdi ligger ikke i sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Del Skrevet 23. mars 2017 1 time siden, Blablab skrev: Nei. Min verdi ligger ikke i sex. Okei du har ikke noen verdier når det gjelder sex. Da er vi er forskjellige der, for jeg velger heller å ha verdier og moralske grenser når det gjelder sex. .Det er en av grunnene til at jeg aldri kunne hatt tilfeldig sex, fordi jeg er selektiv og venter med sex til jeg er sikker på en mann. Av viselige grunner ønsker jeg ikke å usette meg selv for å bli seksuelt utnyttet eller delta i den grenseløse bruk og kast mentaliteten som preger mange mennesker idag. Jeg ønsker ikke å utsette meg selv for vonde seksuelle erfaringer med menn som bare forbruker og forkaster kvinner etter sex.og ende opp med å bli følelseskald, bitter og kynisk.... Jeg ønsker ikke å miste grenser ved å ha flere sexpartnere,eller ha minner og sammenligninger med tidligere sexpartnere. Jeg ønsker ikke å delta i ha følelsesløs og endeløs sex uten kjærlighet. Jeg ønsker ikke å risikere å få sjelelige bindinger, sår, eller kjønnssykdommer. Jeg velger mye heller å ha moralske grenser og verdier, Som en slags ramme og en beskyttelse mot det som kan være skadelig for meg. Og det trenger jeg, siden jeg vet at jeg av naturen er av den følsomme og sensitive typen...hvor grenser og verdier er en trygghet for meg- Anonymkode: 26d52...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 23. mars 2017 #5 Del Skrevet 23. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei du har ikke noen verdier når det gjelder sex. Da er vi er forskjellige der, for jeg velger heller å ha verdier og moralske grenser når det gjelder sex. .Det er en av grunnene til at jeg aldri kunne hatt tilfeldig sex, fordi jeg er selektiv og venter med sex til jeg er sikker på en mann. Av viselige grunner ønsker jeg ikke å usette meg selv for å bli seksuelt utnyttet eller delta i den grenseløse bruk og kast mentaliteten som preger mange mennesker idag. Jeg ønsker ikke å utsette meg selv for vonde seksuelle erfaringer med menn som bare forbruker og forkaster kvinner etter sex.og ende opp med å bli følelseskald, bitter og kynisk.... Jeg ønsker ikke å miste grenser ved å ha flere sexpartnere,eller ha minner og sammenligninger med tidligere sexpartnere. Jeg ønsker ikke å delta i ha følelsesløs og endeløs sex uten kjærlighet. Jeg ønsker ikke å risikere å få sjelelige bindinger, sår, eller kjønnssykdommer. Jeg velger mye heller å ha moralske grenser og verdier, Som en slags ramme og en beskyttelse mot det som kan være skadelig for meg. Og det trenger jeg, siden jeg vet at jeg av naturen er av den følsomme og sensitive typen...hvor grenser og verdier er en trygghet for meg- Anonymkode: 26d52...61c Det skrev jeg ikke. Jeg skrev at MIN verdi ikke ligger i sex. Så jeg blir ikke mindre verdt av å ha sex, det er ingen mann som kan ta fra meg noe gjennom at jeg ligger med ham. Sex er en fin ting og jeg synes det er synd at TS sitter med de tankene rundt å ha sex med en hun begynner å bli glad i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 23. mars 2017 #6 Del Skrevet 23. mars 2017 I likhet med alle feil du kommer til å gjøre i livet kan du også angre på sex. Men du kan også velge å legge det bak deg og gå videre. Jeg tror det de fleste jomfru blir mest overrasket over første gang de har sex er at sex ikke er så stort og viktig og altoppslukende som man har inntrykket av. Det er mye mindre big deal, nesten litt stusselig. Det er bare sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå