AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Hvilke erfaringer har dere med denne nettsida? Rask levering? God kvalitet på dørene? Anonymkode: 69cac...a75
Mariur Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Jeg ser at denne tråden er noen måneder gammel, så trådstarter har sikkert allerede fått ordnet dører. Uansett så velger jeg å legge inn min erfaring til skrekk og advarsel til alle som googler "erfaring med Dørkupp"... Kort oppsummert: - Dørkupp lovte å levere en innerdør og en ytterdør innen 6 uker. De brukte 13 uker, altså over dobbelt så lang tid. - De ga ingen informasjon om at de var forsinket, før vi tok kontakt selv. - Kommunikasjonen fra Dørkupp har generelt vært elendig. Gjennom sommeren var det helt UMULIG å få kontakt, hverken på tlf, Facebook eller mail. Det har også i andre perioder gått uker før vi har fått tak i de. - De sendte ut faktura med betalingsfrist samme dag... - De har lovt kompensasjon pga. sen levering, men har sendt ut inkassovarsel på orginalbeløpet. Altså ingen kompensasjon. - Og i tillegg så er ytterdøren av så dårlig kvalitet, at vi vurderer å bytte den ut. Hold deg langt unna dette useriøse firmaet! Ikke bli lurt av "billige" priser - det kan fort bli dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå