AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg er ei jente i midten av 20 åra som har vært hjemmeværende i et år nå og har lagt på meg litt. Jeg har litt dobbelthake fra før av, men ikke så mye. Det er gener da og dobbelthaka har blitt litt større nå. Om jeg begynner med situps og pushups hver dag kan noe av det fettet forsvinne da? Anonymkode: 80ad7...f3d
MorTil2 Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Kan ikke helt se sammenhengen mellom situps/pushups og dobbelthake. Situps er for magen, pushups er for armer, skuldre og rygg. Har du lagt generelt på deg , er nok kondisjonstrening det eneste som hjelper (løpe, gå, sykle slik at du blir andpusten i 30 minutter hver dag),kombinert med reduksjon av kalorier Du kan selvsagt også prøve å strekke nakken, bøy hodet og se i taket. Åpne munnen helt opp og holde strekken. Skyve frem haken. Rett og slett strekk øvelser for hakepartiet. Men som sagt, økte kilo må forbrennes. Slik er det bare..... 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Nei, situps fjerner ikke dobbelthaka di. Anonymkode: 37c99...cb8 2
linsejesus Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Det finnes bedre øvelser for magen enn situps, som aller mest trener hoftebøyeren, en viktig men usynlig muskel. Gjør heller crunches (samme bevegelse, bare at du ikke setter deg opp). Det er spesielt viktig å tøye ut mage- og brystmuskler etter trening for å unngå en lut holdning.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Å gå ned i fettprosent er det eneste som fjerner den. Riktig kosthold og til dels kondisjonstrening.. Anonymkode: fcb91...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #7 Skrevet 23. mars 2017 Jeg er sikker på at 2 uker med -500 i kaloriunderskudd per dag fjerner dobbelhaka. Anonymkode: 46602...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå