Vannmelon123 Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg er ei 27 år gammel jente, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Jeg har ingen god forklaring på hvorfor, det har bare blitt sånn. Mine nærmeste venninner vet om hemmeligheten min. Jeg har aldri skammet meg noe særlig over saken, men har tenkt mye på dette den siste tiden. Jeg er veldig komfortabel med den personen jeg er og har sånn sett ikke noen spesielle issues. Jeg er mer usikker på hvordan gutter vil reagere på dette. Tenker jo at gutter ønsker damer med masse erfaring. Så her er spørsmålet mitt: 27-årig jente som er jomfru, hot or not? 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Nei, det gjør sikkert ingen ting. Verre for oss gutter/menn. Har selv blitt ledd av, sett stygt på og regelrett dumpet når jeg har fortalt at jeg er en 26 år gammel jomfru mann. Anonymkode: 3836c...494 1
Resignert Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 I utgangspunktet er det vel ikke noe galt med å være jomfru, og for noen menn er det sikkert et pluss. Men jeg lurer litt på om du har svak sexdrive, altså at sex egentlig ikke er interessant for deg. Hvis det viser seg å være tilfelle, er det jo ikke særlig "Hot".........Menn ønsker seg jo oftest en kvinne som liker sex, ønsker å ha mye sex. 7
Gjest Coolaid Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 14 minutter siden, Vannmelon123 skrev: Jeg er ei 27 år gammel jente, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Jeg har ingen god forklaring på hvorfor, det har bare blitt sånn. Mine nærmeste venninner vet om hemmeligheten min. Jeg har aldri skammet meg noe særlig over saken, men har tenkt mye på dette den siste tiden. Jeg er veldig komfortabel med den personen jeg er og har sånn sett ikke noen spesielle issues. Jeg er mer usikker på hvordan gutter vil reagere på dette. Tenker jo at gutter ønsker damer med masse erfaring. Så her er spørsmålet mitt: 27-årig jente som er jomfru, hot or not? Det som er hot med deg er det som er uthevet ovenfor. Det har ikke noe å si om du er jomfru eller ikke. Enkelte gutter (les: ikke menn) kan ønske så mye rart her i livet, det betyr ikke at verden er sånn. Blås i det jeg streket over, det er ikke gjengs og er noe som du ikke vet noe om. Jeg liker deg, du er selvfølgelig hot
Mr. Kilmister Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 22 minutter siden, Vannmelon123 skrev: Jeg er ei 27 år gammel jente, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Jeg har ingen god forklaring på hvorfor, det har bare blitt sånn. Mine nærmeste venninner vet om hemmeligheten min. Jeg har aldri skammet meg noe særlig over saken, men har tenkt mye på dette den siste tiden. Jeg er veldig komfortabel med den personen jeg er og har sånn sett ikke noen spesielle issues. Jeg er mer usikker på hvordan gutter vil reagere på dette. Tenker jo at gutter ønsker damer med masse erfaring. Så her er spørsmålet mitt: 27-årig jente som er jomfru, hot or not? Det er definitivt ikke negativt at du er jomfru. Er jo helt fantastisk☺ Heldig han som får deg😀 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Jeg er 26 år og jomfru. Blir 27 år i sommer. Og jeg har overhodet ikke hastverkAnonymkode: c9aca...9ce 4
Sphere Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 Hot or not? Det å være jomfru er i seg selv ingen av delene. Det er ikke derfor jeg ville valgt å gå ut med deg. Evt latt være. Har du masse sjarm, hadde vi hatt masse kjemi, hadde du hatt fine øyne og et herlig smil, god humor, er ærlig og til å stole på, fulgt av en fin personlighet, ville det betydd lite hvor mange du har hatt før meg. Uansett starter jeg på nytt ark når jeg møter noen ny. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 15 minutter siden, Resignert skrev: I utgangspunktet er det vel ikke noe galt med å være jomfru, og for noen menn er det sikkert et pluss. Men jeg lurer litt på om du har svak sexdrive, altså at sex egentlig ikke er interessant for deg. Hvis det viser seg å være tilfelle, er det jo ikke særlig "Hot".........Menn ønsker seg jo oftest en kvinne som liker sex, ønsker å ha mye sex. Jeg var jomfru til jeg var 24, og der var overhodet ikke fordi jeg hadde lav sex drive som du kaller det. Fant bare ikke noen som var brukbare... Fant en som funket og var sammen med han i fire år der vi hadde sex 3-4 ganger om dagen. Så ble det slutt og jeg er like kor nå som før er var ingen jeg har truffet på som jeg har lyst til å ligge med. Men jeg klarer meg fint selv. Ære være de som fant opp vibrator og batterier. 😁 Anonymkode: ebdc9...c77 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #11 Skrevet 22. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør sikkert ingen ting. Verre for oss gutter/menn. Har selv blitt ledd av, sett stygt på og regelrett dumpet når jeg har fortalt at jeg er en 26 år gammel jomfru mann. Anonymkode: 3836c...494 Verre med 40-50 år gamle mannlige jomfruer. Jeg var jomfru i over 40 år, igrunnen selvforskyldt siden jeg ikke har hatt så store problemer med å få meg sex i ettertid. Anonymkode: 7b4fd...bd3
2nje Skrevet 22. mars 2017 #12 Skrevet 22. mars 2017 Jeg skjønner ikke hva som skal være så negativt med det, det er vel heller bare positivt spør du meg! 3
Vannmelon123 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 22. mars 2017 (endret) Wow, mange som har en positiv holdning til dette. Det synes jeg er veldig hyggelig å høre, men må si jeg er litt overrasket. Har ofte hørt at ordet 'jomfru' har blitt brukt som en svært nedlatende beskrivelse. Da må jeg gjøre mitt beste for å opprettholde pokerfjeset Mitt inntrykk er imidlertid at det desverre er mer akseptert at jenter er jomfruer enn for menn. Endret 22. mars 2017 av Vannmelon123
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #14 Skrevet 22. mars 2017 Jeg er en kvinne som er eldre enn deg og fortsatt jomfru..Er ikke aseksuell som noen tror at jomfruer er. .Men jeg har et handikapp og det er at jeg var så sjenert og redd ovenfor menn jeg likte da jeg var yngre, at jeg unngikk dem særlig når jeg så at de var tiltrukket av meg...Da ble jeg plutselig veldig redd ! så tullete var og er jeg. Jeg tror det var den dårlige selvtilliten som ødela for meg. Men det er jo ikke for sent enda...hehehe, for mennene liker meg fortsatt..., (også de som er yngre enn meg) selv om jeg ikke er ung lengre. Skjønner ikke hvorfor det er slik, for jeg er ikke på jakt etter noen mann...og egentlig trives jeg med å være jomfru. Selv om mange ikke kan forstå det... Anonymkode: 56ccd...4d4 3
waco Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Har du masse sjarm, hadde vi hatt masse kjemi, hadde du hatt fine øyne og et herlig smil, god humor, er ærlig og til å stole på, fulgt av en fin personlighet, da hadde henne vel ikke vært jomfru i en alder av 27?
Sphere Skrevet 22. mars 2017 #17 Skrevet 22. mars 2017 14 minutter siden, waco skrev: da hadde henne vel ikke vært jomfru i en alder av 27? Det ene utelukker ikke det andre. Kan være mange grunner til å være jomfru. 3
Gjest canacas Skrevet 22. mars 2017 #18 Skrevet 22. mars 2017 Ikke noe galt i dette. Men ikke sett det på en pidestall. Fort gjort å vente på drømmeprinsen for lenge også. Syns vel folk får gjøre som de vil. Jeg kunne ventet lenger enn jeg gjorde, men er glad for alle mine opplevelser likevel.
waco Skrevet 22. mars 2017 #19 Skrevet 22. mars 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Det ene utelukker ikke det andre. Kan være mange grunner til å være jomfru. En av dem er vel at man ikke har sjarm, fæle øyne, falskt smil, dårlig humor, er lystløgner og viser aldri tillit, - fulgt av en dårlig personlighet. Jeg sier ikke at dette her stemmer eller, men det kan være like sant som det du skriver,- mest sannsynlig har ingen av oss rett, og hun er nok en blanding av de forskjellige egenskaper slik som de aller fleste mennesker er vel?
Sphere Skrevet 22. mars 2017 #20 Skrevet 22. mars 2017 8 minutter siden, waco skrev: En av dem er vel at man ikke har sjarm, fæle øyne, falskt smil, dårlig humor, er lystløgner og viser aldri tillit, - fulgt av en dårlig personlighet. Jeg sier ikke at dette her stemmer eller, men det kan være like sant som det du skriver,- mest sannsynlig har ingen av oss rett, og hun er nok en blanding av de forskjellige egenskaper slik som de aller fleste mennesker er vel? Det var bare en liste over mine egne preferanser. Som jeg ser etter i en kvinne. Det er det som betyr noe for meg. Ikke hvor mange hun har hatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå