AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg vil kjøpe meg gassbrenner og storm kjøkken. Jeg har ikke så mye penger så kan ikke kjøpe best i test. Men bare noe som fungerer greit og får en god opplevelse av å lage mat i naturen. Noen tips? Noen som vet om noe bra? Tar i mot all tips og råd! 😁 er tre spise ting bedre enn de plast koppene osv eller er plast best og foresten? Og bare for en dags tur med storm kjøkken hvor stor sekk burde jeg ha? Jeg så på noen som var 30 L. Er det for stort? Setter stor pris på svar! 😁 Anonymkode: 2919b...591
Bergtatt Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Spørs på hva slags tur du skal på og hvilken mat du skal spise. Skal du på langtur med tung oppakning så tenker jeg det er aktuelt med en liten jetboil. Det samme hvis du bare trenger varmt vann til frysetørret mat eller pulverdrikk. For mer fancy matlaging vet jeg lite om desverre ☺ har stormkjøkken, men bruker bare jetboilen. https://www.fjellsport.no/catalogsearch/result/?q=jetboil Plast er vel enklere å gjøre rent, men jeg bruker tre. Ps! Pass på orddelingsfeil 😉
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Takk for svar! Hjelper ikke å tenke på orddelings feil selv om jeg er nordmann. Dårlig oppfølging på skole og hadde en oppvekst som suger ti millioner tusen. Der foreldre bare dret oppi hele meg og ble mye musshandlet. Derfor jeg er dårlig på å skrive. 😛 Men tenkte ikke på noe fancy bare noe enkelt 😁 sånn feks de selger på xxl. Der ser jeg de selger noe storm kjøkken. Men hvordan kan man vite noe er bra? Selgere lyger uansett. Men skal sjekke ut linken. Tusen takk! 😁 Anonymkode: 2919b...591
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Plast er helt ok, lett å bære (viktig) og greit å vaske i oppvaskmaskin når du kommer hjem. En thermo-kopp er smart, holder på varmen, har lokk om den velter, osv. Vi har Primus gassbrenner, og den er til å stole på. Anonymkode: a0f3f...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå