Devana Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1 Dette badet kan trenge noe oppussing. Trenger mer skap plass blandt annet. Og må flytte på hyller for å få plass til tørketrommel over vaskemaskin. Skal flytte i inn i januar... Noen som vet om noen billige steder jeg kan få tak i noen skap som kan has på veggen uten at det tar for mye plass? Eller noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikea har rimelige skap som passer fint for små bad med lite plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med å kjøpe overskapet til underskapet? Som jeg mener jeg har sett på Ikea.. Og så noen andre enkle hyller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Del Skrevet 17. desember 2004 IKEA har mange gode løsninger når det gjelder skap. Få tak i en som kan hjelpe deg og gi dem målene på skapet du trenger. Det gjorde vi og de satte sammen et skap som hadde alle de funksjonene vi trengte(str, antall kurver/hyller og ikke minst front) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå