Devana Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1 Dette badet kan trenge noe oppussing. Trenger mer skap plass blandt annet. Og må flytte på hyller for å få plass til tørketrommel over vaskemaskin. Skal flytte i inn i januar... Noen som vet om noen billige steder jeg kan få tak i noen skap som kan has på veggen uten at det tar for mye plass? Eller noen som har noen andre forslag?
Gjest Lea Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Ikea har rimelige skap som passer fint for små bad med lite plass.
liv Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Hva med å kjøpe overskapet til underskapet? Som jeg mener jeg har sett på Ikea.. Og så noen andre enkle hyller..
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 IKEA har mange gode løsninger når det gjelder skap. Få tak i en som kan hjelpe deg og gi dem målene på skapet du trenger. Det gjorde vi og de satte sammen et skap som hadde alle de funksjonene vi trengte(str, antall kurver/hyller og ikke minst front)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå