Gå til innhold

Spray-brun....

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tenkte å ta det i morgen. Først dusjer jeg, barberer og peeler. så body lotion og så spray brun? blir det riktig? Eller droppe krem? Kan jeg ha noe sminke på meg? aldri gjort det før :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du skal ikke ha på sminke, ikke deodorant eller parfyme, jeg tror heller ikke du skal ha bodylotion på deg....Men, er ikke helt sikker....

Skal du i salong? Du kan vel ringe og høre?

Skrevet

Du kan bruke bodylotion kvelden før spraying, etter peeling, slik at huden blir myk. Men du bør vaske den av før du skal spraye deg brunt. Hvis ikke, risikerer du å få sjolder.

Men du kan vel ringe og spørre. :Nikke:

Skrevet

Du må ikke ha på bodylotion morgenen du skal sprayes. Heller ikke parfyme eller deodorant.

Må bare advare deg om att du kommer til å lukte Hassan, dag en og to.... :ler: Mannen min orket nesten ikke å sitte ved siden av meg!! :ler:

Men fin og brun blir man!! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

:D oki... Så ingen body lotion før etterpå... ikke krem i ansiktet heller? :o da kommer jeg jo til å være helt rosin...

Men er det smart å gjøre det nå rett før jeg skal på julebord? Burde jeg heller gjort det dagen før? :oops:

Skrevet

Husk at fargen av selve produktet er ganske sterk (gulrotbrun, husker du ikke bildene av vår alles kjære Linda Johansen?), og du kan vel ikke dusje før dagen etter. Dessuten kommer sannsynligvis ikke selvbruningsfargen før etter en stund. Så jeg hadde IKKE giddet å gjøre det samme dag som et julebord, for å si det sånn. De sier jo at blek er inn, så :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Husk at fargen av selve produktet er ganske sterk (gulrotbrun' date=' husker du ikke bildene av vår alles kjære Linda Johansen?), og du kan vel ikke dusje før dagen etter. Dessuten kommer sannsynligvis ikke selvbruningsfargen før etter en stund. Så jeg hadde IKKE giddet å gjøre det samme dag som et julebord, for å si det sånn. De sier jo at blek er inn, så :wink:[/quote']

:cry: så teit jeg var som ikke gikk og gjorde det å går... Oki, men da utsetter jeg det litt. Får heller ta det så jeg er brun til romjula da. hehe

Skrevet

Husk at brunfargen sitter ca en uke (alt etter forarbeid), og koster 4-500 kroner....Da gjør jeg det heller selv. :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Husk at brunfargen sitter ca en uke (alt etter forarbeid)' date=' og koster 4-500 kroner....Da gjør jeg det heller selv. :wink:[/quote']

men så de hadde til 390 kr i byen, så tenkte å gå dit... off er frista til å legge meg i solariumet nå. hater å være bleik!! :-?

Skrevet

men så de hadde til 390 kr i byen, så tenkte å gå dit... off er frista til å legge meg i solariumet nå. hater å være bleik!! :-?

Hvis du bruker å ta solarium bør du delta på konkurranser på www.brunogblid.no. Jeg fikk tilsendt solkort med 50kr påfylt pga at jeg deltok i en kokurranse og skrev hvilket solstudio jeg bruker. (Fikk det fra Kr.sand) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...