AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Hei alle! Har bare et lite spørsmål angående snapschat.... det kommer ikke lenger opp at jeg har fått snap i fra en bestemt person, men hvis jeg går inn på snap, så har jeg en snap der i fra denne personen. Vil det si at han har sendt denne til meg? Anonymkode: 49d8c...c72
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 278a5...420 Hvordan vet du det? Anonymkode: 49d8c...c72
Gjest pellepirat Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Litt usikker på hva du mener, men alle snaps som ligger inne på snapchat er sendt til deg (de med blå/rød/lilla firkant). Hvis du tenker på mystory så er de åpen og tilgjengelig for alle som har denne personen på snap, og de er ikke sendt, så de vil du ikke få varsel om.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 1 minutt siden, pellepirat skrev: Litt usikker på hva du mener, men alle snaps som ligger inne på snapchat er sendt til deg (de med blå/rød/lilla firkant). Hvis du tenker på mystory så er de åpen og tilgjengelig for alle som har denne personen på snap, og de er ikke sendt, så de vil du ikke få varsel om. Fikk ikke noe varsel om denne her heller, selvom den var rød... så da tenkte jeg at personen liksom hadde "slettet" meg...0 Anonymkode: 49d8c...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå