lille_fiol Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Er et normalt at man må bedøve katten hos veterinæren ved blodprøver? De skal finne ut av noen mageproblemer hun har. Hun har vært inne der i flere timer nå...jeg er dritbekymra selv om de sa at det kunne ta et par timer og de skulle sjekke blodprøvene da jeg ringte for en time siden.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Noen ganger gjør de det. Å det tar en stund å få svar på noen blodprøver hadde noe vært galt ville de sagt ifra. Anonymkode: 80c0c...87c
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Katten min har aldri fått bedøvelse ved blodprøve, men pleier først å få vite resultatet neste dag eller no, så at det tar noen timer er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Det tar gjerne fra noen timer til dager å få svar på blodprøver, spørs hva som sjekkes, så det er helt normalt! Hvis de måtte sedere katten for å ta blodprøver så hadde du vel fått beskjed om det når du snakket med dem vil jeg tro. Anonymkode: 0f830...7dd
lille_fiol Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2017 De sederte hun ja, har hun hjemme nå heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå