Gå til innhold

Hoste og slim (Styrketrening)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har i de 4 siste månedene trent kondisjonstrening som løping, dansing og en del sport på skolen. Merker at formen er mye bedre enn den var, men i det siste har jeg bestemt meg for å trene styrketrening. Noe jeg har trent litt, men ikke stort. Har fått hjelp av PT siden jeg er ny i gamet etter to år, men problemet er at jeg blir så sliten! Jeg ser svart når jeg løfter, og med korte pauser/økter får jeg veldig mye slim og hoste (i en time etter trening i lungene). Når jeg trekker pusten dypt (varer hele dagen) kjennes det ut som det er en vond boble i halsen. Får en følelse av at jeg besvimer når jeg løfter, og det har skjedd meg en gang tidligere for ca 2 år siden (også da med tung styrketrening). Dette gjør meg redd, og det kan fort skje igjen. Jeg spiser normalt. Har tatt bilder av hodet og greier, så er ikke noe feil der, så har tatt kontakt med legen men ingen funn. 

Er det rett og slett at formen min er blitt så elendig? Eller at jeg presser meg såpass hardt? Hva kan det komme av? Vil nevne at jeg tar meg en sjelden gang en fest (Helger), og snuser på fest. Ellers veldig sunn når det gjelder mat. Jeg er 180 cm, jente på 20 år og ca. 67 -68 kg. Gått opp ca 14 kg på 2 år.  Føler meg som en dame på 80 år i blant

IMG_1077.JPG

Anonymkode: baec2...4b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Astma? Eller at du drikker for lite vann og dermed blir slimete. Allergier er også en mulighet

Anonymkode: abc48...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...