Gjest Hmfmf Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Hadde en piercing som aldri ble "fin", har hatt den inne i omtrent to år og i løpet av denne tiden har den nesten alltid verket + at den har forflyttet seg noe utover og blitt skeiv.. SÅ idag ga jeg opp og tok den ut. Og venter på at hullet skal klare å gro igjen uten piercing i sånn at jeg kN ta et nytt hull der.. Noen som vet hvor lenge jeg bør vente?
Gjest Revenka Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Har hatt 3 piercinger, en i tunga, navelen og i brystvorta. Navelen tok litt tid, tunga grodde med en gang mens brystvorta har ikke grodd 100% enda det er 6!!!!!! år siden jeg tok den ut. Det har grodd fint på den ene siden men på den andre siden av brystvorta er det ikke grodd. Kommer litt puss ut avogtil. Renser og slikt, men det tar lang tid!
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Det spørs hvor du har piercingen og hvor god grohud du har. Kjæresten min hadde hull i øret da han var 16, nå er han 28 og hullet er der fortsatt.. Belag deg på at det vil ta tid..
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Jeg hadde en gang 8 hull i hvert øre - 16 hull til sammen, altså. Noen grodde helt igjen, andre ikke. Jo lenger opp på øret - jo vanskligere grodde de.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Er ikke ute etter at det skal bli borte da Og så lenge det aldri har klart å gro med smykket inni, så burde det jo gro igjen nå, burde det ikke? Har masse andre piercinger rundt omkring som har grodd pent alle sammen, men akkurat den her vil ikke
Carmen_ Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Tok ut min i navelen for 3 år siden. Den har ikke grodd enda... Men så har jeg dårlig grohud også. Hvorfor ikke prøve med noe salve e.l der du hadde piercingen? Siden du skrev at den har vært mye betent. Kan jo være at det er der det ligger, siden alle de andre har grodd helt fint.
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Jeg tok ut dobben i nesa for over 3 år siden. Og det er fortsatt et godt synlig arr der.
Leviin Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Har arr i både nesa og navlen etter hull. Navlen er 8 år siden, nesa er vel kanskje 5-6 år siden jeg tok ut, tror jeg. Arr i nesa er det jo forresten egentlig ikke, det ser rett og slett ut som om det fortsatt er hull der, men det er jo mindre enn det var.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå