AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg skal flytte ut av hybelen og vasker nå ned alt. På badet så er det en baderomsmatte som er svidd fast i gulvet pga. varmekabler i gulvet. Det var slik da jeg flyttet hit og da jeg konfronterte huseieren om det så sa hun at jeg bare skulle kaste matten og fjerne restene. Det er en sånn matte med lange tråder ("pels") og gummi under. Selve matten har jeg fjernet, men det er fortsatt mye rester (smeltet gummi eller lim som sitter helt fast i flisene) som jeg til ingen nytte har prøvd å skrubbe vekk i en time nå. Er der noen som har råd for hvordan jeg kan fjerne det? Jeg trenger desperat hjelp og så fort som mulig fordi jeg flytter ut i dag. Anonymkode: 801a5...213 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Nettopp av denne grunn skal det ikke brukes badematter med gummiert bakside på varmekabler. Dette får du ikke bort uten å fjerne flisene. Anonymkode: f9ca3...44b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Dette går ikke bort å er huseiers ansvar. Anonymkode: 006bd...bac 1
KristinT Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Det var noe av det første jeg la merke til da jeg flyttet hit. Selv ville jeg ALDRI funnet på å legge en slik matte over varmekabler. Får vel nesten innse at det ikke vil gå vekk, men jeg er sta og har så lyst til å få det til. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Har du prøvd å skrape det bort? Anonymkode: 07a6b...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå