Gå til innhold

Tips til rimelig og bra hotell sentralt i paris?

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

ja, overskriften taler for seg :) 3 damer skal på en koselig tur og ønsker gjerne å bo i området 3., 4. eller 11. arrondisement.

Endret av Gemini7
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Hva er "rimelig" og hva er "bra" for dere? Det er for mange å velge fra i de tre bydelene.

Gjest Gemini7
Skrevet
2 timer siden, Overrasket skrev:

Hva er "rimelig" og hva er "bra" for dere? Det er for mange å velge fra i de tre bydelene.

Jeg vil gjerne ha andres erfaringer her, var poenget! ;)

Har du bodd på et hotell i paris som du mente var bra vil jeg gjerne høre navnet, så kan det jo bli opp til oss å vurdere om det er rimelig etter våre begreper. Men tror mange har ca samme oppfatning av hva som er rimelig. Hilton inngår ikke her, liksom 

tips? :) 

Gjest Overrasket
Skrevet

Tja, etter min erfaring er det der veeeeldig subjektivt, men for å ta et utgangspunkt: Hva synes du om Hotel de Roubaix?

Gjest Gemini7
Skrevet
6 timer siden, Overrasket skrev:

Tja, etter min erfaring er det der veeeeldig subjektivt, men for å ta et utgangspunkt: Hva synes du om Hotel de Roubaix?

Hmm slett ikke verst! 2-stjerners men har jo fått gode vurderinger. Muligens rom som var litt i mørkeste laget, men det ligger jo i marais, så det er supert.. Pris helt ok! Takk for tips :)

Skrevet

Vi bodde på Hotel De Fleurie i 6. arr., veldig koselig 😊

Skrevet

Hôtel Emile i Marais.  Ligger rett ved Rue de Rivioli, et steinkast fra Metrostasjonen St. Paul.  

Ikke noe luksushotell, men grei størrelse på rommene, komfortable senger og helt ok fransk frokost (croissanter, juice og kaffe) inkludert i romprisen.  Vær obs på at det ikke er minibar eller kjøleskap på rommet om dere pleier å lagre litt vann/brus/øl etc på rommet.  Må gå trapp en halv etasje opp for å komme til verdens minste(?) heis.  Trappeoppgangen er ganske trang og smal, veldig typisk gammel bygård i Paris.

Ellers kan jeg anbefale å leie leilighet av Helene (www.leilighetiparis.com) på det varmeste.  De to leilighetene i Rue St. Maur har balkong med flott utsikt over Paris' tak mot Sacre Cæur og ligger innen gangavstand til fire Metrostasjoner som til sammen dekker det meste av byen.  Levende nabolag litt utenfor turisttråkket med godt utvalg av spisesteder og barer.  

AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde på Pullman tower eiffel Hotel. Ligger ved siden av Eiffel tårnet. Flott hotell😃

Anonymkode: fe147...7c1

Skrevet

Le Grand Hotel Leveque er veldig hyggelig :) Ligger i gangavstand fra Eiffeltårnet i en koselig gate med restauranter like ved :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bodde på Pullman tower eiffel Hotel. Ligger ved siden av Eiffel tårnet. Flott hotell😃

Anonymkode: fe147...7c1

Har bodd der selv og vi fornøyde, absolutt et flott hotell, men vil vel ikke definere det som rimelig. Mener vi betalte ca 3.000 kr/natt for et dobbelrom.  

Gjest Gemini7
Skrevet

Supert, dere- takk for tips! Er i gang med googlingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...