Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv våknet under narkose,...dvs, jeg åpnet ikke øynene, men jeg overhørte samtaler mellom sykepleier og lege,....Kjente ingen smerter overhodet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg våknet sånn under en narkose tror jeg at jeg ville fått panikk rett og slett. Vondt eller ikke vondt... :o

Skrevet
Hadde jeg våknet sånn under en narkose tror jeg at jeg ville fått panikk rett og slett. Vondt eller ikke vondt... :o

Sånn tenkte jeg også,..før operasjonen.

Kroppen og hjernen var så avslappet at jeg ikke klarte å få panikk,..behagelig var det faktisk, å føle seg så avslappet.

Jeg lå bare og funderte på mange rare ting før jeg føk inn i drømmeland igjen.

Skrevet

Det er godt å høre :) Hjelper meg litt...hehe...men er fremdeles nervøs. Redd for å våkne opp og merke at noen kutter meg opp i puppene... :( Men det jeg er redd for er om jeg er allergisk.... Hva som skjer da..om jeg merker det og sånne ting :(

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er egentlig værst i tiden FØR en operasjon. For når man først ligger der har man spist så mange rare piller at man er helt glad og fjollete :)

Så selv om du mot all formodning skulle våkne, så er du faktisk ikke redd, for du er ikke deg selv :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Som sagt så tror jeg at du er så redd fordi du har så mange spørsmål, og aldri har vært igjennom en operasjon før.

Ta å ring klinikken din, fortell at du gruer deg litt, og be om å få snakke med kirurgen og/eller anestesi-legen, kom med alle spørsmålene dine, og få litt fred i sjelen :)

Når jeg lå på operasjonsbordet for noen år siden, så valgte jeg å være våken under operasjonen fremfor å ha full narkose. Men det var fordi jeg ikke stolte på at de skulle få det til, fordi de hadde gjort mye feil med hånden min før selve operasjonen.. Og det var et lite inngrep, så det gikk helt fint. Men det var morsomt å merke hvor fjern jeg var på grunn av alle de beroligende midlene!! Pratet bare tull, lå og smilte og smålo..

Og når jeg opererte rystene for noen måneder siden og skulle ha narkose, da var jeg også helt sløv og tullete! Man er sånn deilig trøtt i hele kroppen, driter liksom i alt.. hehe, helt absurd følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...