AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring fra å jobbe på hjertemedisin? Hva er det oppgavene går ut på? Kan man forvente seg mye utfordringer? Bør man takle "actionfylte" hverdager, stress? Jeg er helsefagarbeider, og vurderer å søke på en stilling ved hjertemedisinsk døgnområde, men har aldri jobbet innenfor sykehus, så dette er helt nytt for meg. Fortell om du er helsefagarbeider/sykepleier, og hva oppgavene gikk ut på. Setter pris på alt;);) Anonymkode: 3868e...9b7
Carrot Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har en hjertefeil som medisineres, jeg fungerer helt fint i hverdagen både mtp stress og høyt aktivitetsnivå.Så jeg jobber på hjertemedisin men du mente kanskje jobbe MED hjertemedisin som yrke?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 4 minutter siden, Carrot skrev: Jeg har en hjertefeil som medisineres, jeg fungerer helt fint i hverdagen både mtp stress og høyt aktivitetsnivå.Så jeg jobber på hjertemedisin men du mente kanskje jobbe MED hjertemedisin som yrke? Åja hehe, ja jeg tenkte hvordan det er å jobbe med hjertemedisin som yrke ja, gjerne som helsefagarbeider, men jeg vil gjerne høre eventuelle andre oppgaver som følger med som sykepleier og Nærmeste stedet jeg har kommet sykehus er hvor jeg jobbet på akuttavdelingen på helsehuset, og det var ikke noe for meg! Haha Anonymkode: 3868e...9b7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Som helsefagarbeider på denne avdelingen vil du måtte hjelpe til med kjøkkentjeneste, måltider og skyllromsarbeid, samt ta senger og gjøre daglige observasjoner. Trenger noen hjelp til stell, kan det henne du må hjelpe til. Men på en slik avdelingen kan du ikke forvente at du får ansvaret for "action", det må du ha spesialkompetanse for å gjøre. Anonymkode: 04fc9...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå