Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

herregud, jeg har dumma meg skikkelig ut og gjort noe jeg aldri burde gjort.......som tittelen sier så skal jeg sone 6 års fengselsstraff og lurer på om noen har noen erfaringer de vil dele??? har aldri vært inne før, jeg er i sjokk... 

Anonymkode: 08b93...41a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

herregud, jeg har dumma meg skikkelig ut og gjort noe jeg aldri burde gjort.......som tittelen sier så skal jeg sone 6 års fengselsstraff og lurer på om noen har noen erfaringer de vil dele??? har aldri vært inne før, jeg er i sjokk... 

Anonymkode: 08b93...41a

Når du skal sone seks år, så må du ha gjort noe ganske alvorlig og antagelig med overlegg og da tviler jeg på at du er så veldig sjokkert innerst inne. 

Anonymkode: 57f99...65b

• Liker 12
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Seks år, da har du gjort noe meget straffbart som du viste før du gjorde det ville havne i fengsel for. Er ikke snakk om å stjele en liten sjokolade på nærbutikken liksom. Så jeg tror ikke du er så sjokkert.

Skrevet

6 år? Det er ikke ti prosent av livet ditt en gang. Se på det som ferie. 

Skrevet

Husk du skal sone 2/3 deler som vil si 4 ikke 6år✌ kos og sone men til tider kjedelig😊 Enjoy regner med det er litt fortjent når du har fått en såpass lang straff😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer å dele, men hva galt har du gjort? 

Anonymkode: e1677...aad

AnonymBruker
Skrevet

6 år høres ut som enten Narkotika eller Økonomisk kriminalitet. Kan jo også være voldtekt / overgrep, eller alvorlig vold, men regner med ikke folk står fram for å ha gjort slikt her. 

Så...tenker meg at du enten har kjøpt/solgt Narkotika for alvorlige summer (type 1-2 millioner kr), eller grovt bedrageri. Setter pengene mine på Narkotika. 

Anonymkode: 4aca4...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...