Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett en i oslo området? Det er jo helt umulig å få tak i de. Utsolgt over alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grunnen til det er umulig å få tak i er fordi en svær båt forliste i en eller annen bukt (i nærheten av Russland tror jeg det var), og hindrer annen båttrafikk å kkomme forbi. Så nå flyr de inn PS2'er til Norge, men det går mye mindre inn i flya enn i svære båter, så mangelen er svær nå o juletider.

Skrevet

Har fått med meg at det var et eller annet båtforlis ja.. Men det må vel finnes en der ute i butikken som noen kan selge meg!

Skrevet

Jeg kan sikkert godsnakke med gutta på EB Games på ByPorten og høre om de kan holde av en så fort de kommer inn..?

Skrevet

:wink: Det hadde jo vært supert..

Noe stor sjanse for at det skjer før lørdag tror du? For jeg får noen jenter over og hadde lyst å spille sing-star!

Skrevet
:wink: Det hadde jo vært supert..

Noe stor sjanse for at det skjer før lørdag tror du? For jeg får noen jenter over og hadde lyst å spille sing-star!

Hehehe, jeg kan ta en kjapp tur innom EB idag.. når det kommer aner jeg ikke..Men det finner man ut.. ;) Titt innom ikveld for å finne ut hva det blir til!

Hvis de får inn til lørdag og kan holde av en så setter jeg det på ditt navn jeg, ok?

Skrevet
grunnen til det er umulig å få tak i er fordi en svær båt forliste i en eller annen bukt (i nærheten av Russland tror jeg det var)' date=' og hindrer annen båttrafikk å kkomme forbi. Så nå flyr de inn PS2'er til Norge, men det går mye mindre inn i flya enn i svære båter, så mangelen er svær nå o juletider.[/quote']

Stemmer at det hadde noe med Russland å gjøre. Var et russisk skip som satt fast i Suezkanalen (en 163km lang kanal på Sinai-halvøya, ferdig i 1869 og bejublet med Verdis Aida).

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258148

Skrevet

Hehehe, jeg kan ta en kjapp tur innom EB idag.. når det kommer aner jeg ikke..Men det finner man ut.. ;) Titt innom ikveld for å finne ut hva det blir til!

Hvis de får inn til lørdag og kan holde av en så setter jeg det på ditt navn jeg, ok?

Jepp. Husker du navnet da?

Skrevet

heheh Selvsagt husker jeg navnet! Ellers hadde jeg ikke foreslått det :wink:

Skrevet

:wink:

Jess, men det hadde vært fint altså om du hadde spurt..

Skrevet

Kom hjem sent igår så jeg har ikke rukket å svare før nå.

De sa at ny leveranse høyst sannsynlig ikke kommer før på nyåret. Dvs begynnelsen av januar. All forsendelse står fast ved Gibraltar pga en @£%!#& russer som ikke kan styre båten sin. Dermed spiller det ingen trille om du så reiser til Tyskland eller Frankrike, en PS2 skal du ha flaks for å få tak i.

Du kan få kjøpe min? :sjarmor:

Skrevet

er det en sånn ny liten tynn en da? :wink:

Skrevet
er det en sånn ny liten tynn en da? :wink:

Nei det er en gammal, feit en :sjarmor: Du går vel ikke kun etter utseendet vel??

Skrevet

Ring til Spiderman! Jeg har fått tak i to maskiner den siste uka hos de. Jeg gikk forbi en av butikkene deres i går (dette var riktignok ikke i oslo, men vil tro lageret deres er sentralstyrt), og der hang det en plakat "forhåndsbestill nå, og få innen 24 desember!".

Skrevet

men jeg trenger det ikke innen 24 des. men innen lørdag da.. Men jeg har fått låne meg en som jeg kan ha på jentefesten..

Skrevet

Nei det er en gammal, feit en :sjarmor: Du går vel ikke kun etter utseendet vel??

Vel liker de tynne og smale jeg :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...