Rosa på ball Skrevet 29. juli 2002 #1 Skrevet 29. juli 2002 Hei alle sammen. I dag er det 12 dager til jeg skal gifte meg. Men jeg har ikke nerver i det hele tatt, jeg bare gleder meg! Har riktignok en del ting å gjøre, men tror (og håper!) at jeg blir ferdig i god tid. Jeg og min samboer skal dessuten ha fri fra jobb uken før bryllupet, så det bør vel gå greit. Men jeg har et lite problem; jeg finner ikke perleøredobber... Har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt dette? Jeg bor i Oslo så det er fint om noen vet om noen butikker i nærheten.
Gjest Sannasola Skrevet 29. juli 2002 #2 Skrevet 29. juli 2002 Perleøredobber må vel være det enkleste i verden å finne?? Det er jo så mange som bruker det, så det kan vel ikke være et problem. Har du vært på gullsmedbutikker? Bella Donna? Arts & Craft? Diverse klesbutikker som Lene V, Vero Moda o.l.? I Oslo er iallefall utvalget stort det er jeg sikker på. Lykke til med den store dagen! SS
Rosa på ball Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2002 Jeg skal ikke ha helt vanlige øredobber skjønner du.. Jeg har nemlig så lange øreflipper at jeg ikke kan ha de helt vanlige, må ha noen som henger litt. Har vært på Alle mulige gullsmedbutikker og Arts & Crafts, men der hadde de ingenting.. Men Bella Donna skal jeg prøve. Thank U!
mari Skrevet 29. juli 2002 #4 Skrevet 29. juli 2002 jeg har bestilt mine fra en gulsmed på solli plass, men husker ikke hva de heter i farten.... den ligger nesten helt ved DnB filialen. men hvis du må ha spesial bestilte tror jeg du er litt sent ute. Tror de heter art deco, men er ikke helt sikker...
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #5 Skrevet 30. juli 2002 Jeg har kjøpt et slikt sett av Ranneih. http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...07A8C5E7200840/ Therese
fruenge Skrevet 30. juli 2002 #6 Skrevet 30. juli 2002 For hever gang jeg ser at noen skryter av Ranneih, eller kommer med info kommer jeg med mitt syn nemlig at den dama markedsfører billig juggel. Skulle ikk efoundre meg om Therese er Ranneih. Det irritere meg så grenseløst at forumet blir brukt til slik snikreklame for noe som er så stygt. Logg det inn Therese så kan vi jo ta en samtale.
Augustbrud02 Skrevet 31. juli 2002 #7 Skrevet 31. juli 2002 Skal være enig i at jeg begynner å gå litt lei denne reklameringen for Rannei jeg også. Riktignok er det vel ikke noe mer reklame enn det at folk tipser om spesifikke butikker, men innimellom blir det kanskje litt vel mye på litt vel mange tråder...
zaphod Skrevet 31. juli 2002 #8 Skrevet 31. juli 2002 Nå må dere jammen slutte !! Det er faktisk ikke bare dere "gamle" brukere av dette forumet her !! De som er nye må vel også kunne få hjelp og råd på lik linje med alle andre !! Hvis dere ser på feedbacken hennes både på hj.siden og på qxl så ser dere vel at det faktisk er MANGE som er kjempefornøyd !! Inkludert meg selv ! TA EN TITT PÅ MITT TIDLIGERE INNLEGG NEDERST PÅ SIDEN: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...3&highlight=zap Ha en fin dag. -zap
fruenge Skrevet 31. juli 2002 #9 Skrevet 31. juli 2002 Selvfølgelig er det fritt fram for hva du synes akkurat som om det er fritt frem for hva jeg mener, nemlig at hun selger billig juggel. Det som er forskjellen på når noen legger ut hennes lenke og en del andres er at hun har en ren salgsside. En privar person som tjener penger på å markedsføre "butikken" sin. Og da er jo vi et fint forum.
Augustbrud02 Skrevet 31. juli 2002 #10 Skrevet 31. juli 2002 Personlig skal jeg ikke uttale meg om hverken kvaliteten på varene hennes eller servicen, for det har jeg absolutt ingen kjennskap til. Synes folk fritt frem skal få lov til å anbefale ting de mener er bra, men innimellom synes jeg Rannei blir nevnt i alle tråder omtrent, og da blir det litt vel mye liksom. Det var poenget mitt. Men strengt tatt har jo folk like mye rett til å reklamere for henne som å reklamere for spesifikke butikker...
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #11 Skrevet 31. juli 2002 Angående smykkesettet det er bilde av i linken her; synes det er trist når folk kjøper seg/leier kostbare vakre kjoler og så bruker slikt billig juggel til som drar ned hele inntrykket. Perler trenger absolutt ikke å være ekte, men dersom de er mer stilrene blir totalinntrykket mye bedre i alle fall. Noe å tenke på - men smaken er som baken; delt i to.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #12 Skrevet 31. juli 2002 Var nok ikke helt sånne øredobber jeg hadde tenkt meg, blir litt mye for meg.... Men takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå