Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kvitt han først 2 år etter brudd, han trakasserte meg lenge og jeg meldte til politiet. Helt siden det ble slutt for nå 3 år siden har jeg aldri kommet på fester til felles venner, rett og slett for å unngå all kontakt med han. 

Nå ble jeg singel for et par måneder siden etter et forhold på 1.5 år. Og nå ser jeg han er på facebook igjen, fikk høre av venninne at han slettet facebook for 1 år siden. Håper dette er ganske tilfeldig! Redd for å ha han hengende over livet mitt igjen! Vet han bruker SoMe for å finne ut eller sjekke opp andre mest mulig. 

For 6 mmd siden fikk jeg på insta mye meldinger av nye dama hans. De ble sammen før det ble slutt mellom oss, han er av den utro sorten. Først var hun hyggelig også la hun ut om at de hadde fått det bedre sammen etter han fjernet seg fra SoMe. Hun stolte på han etter han fjernet seg sa hun, så gratulerte henne med det.. det er dems sak det, men forstår jo det når han fant henne på et forum. Og hun visste om meg i starten. Så begynner hun å bli ufin og ville vite hvorfor i h jeghadde meldt han til politi når det var jeg selv som var problemet. Der sluttet også all kontakt. 

Men nå er han altså på facebook, fant ikke henne. Blir jo litt nervøs. Er det ny runde nå liksom. Og ja jeg har blokkert.

Anonymkode: 5a4b8...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...