Hera2 Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Har 3 små hunder veldig snille og herlige. Men tispa på snart 7 år er ei grise jente.Plutselig har hun tissa i senga eller vært på stue bordet og gjort det der. Jeg veit det er henne 😣 Noen fler som ha sånne grise hunder ?
happiest Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Spør du kun om flere har "grise hunder" fordi du synes det er gøy å høre om eller søker du råd?
Gjest Gia_ Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Æsj og fysj. Det er ikke normalt at en hund tisser i sengen(med mindre den er veldig gammel og ikke klarer å holde seg, eller er en valp og har uhell). Er det i din seng eller i hundesengen? Er det i din seng ville jeg nektet hunden adgang asap. Og hvorfor er hunden i det heletatt på stuebordet ditt?
Hera2 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2017 3 timer siden, happiest skrev: Spør du kun om flere har "grise hunder" fordi du synes det er gøy å høre om eller søker du råd? Synes ikke det er gøy nei tvert imot .Ja jeg søker litt råd . Hun er ute flere ganger om dagen ,og nå har jeg begynt å låse ho inne på badet når jeg er ute en liten tur og om natta .Fordi i motsatt fall hvis jeg har glemt å lukke soveromsdørene går ho og pisser der i senga og stue bordet ..
Hera2 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2017 3 timer siden, Gia_ skrev: Æsj og fysj. Det er ikke normalt at en hund tisser i sengen(med mindre den er veldig gammel og ikke klarer å holde seg, eller er en valp og har uhell). Er det i din seng eller i hundesengen? Er det i din seng ville jeg nektet hunden adgang asap. Og hvorfor er hunden i det heletatt på stuebordet ditt? Ho blir 7 år og hun får ikke være på rommet mitt nei .Må alltid passe på at dør er lukket. Hundene får ikke lov å gå på bordet her nei ,men hvis ho er hjemme aleine litt og jeg har glemt å slippe ho inn på badet så pisser ho selv om vært ute..
FriCol Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Har hun alltid gjort det eller er det noe som har kommet nylig? Hvis det har kommet i senere tid ville jeg sjekket hos veterinær om det er noe galt, det kan være urinveisinfeksjon e.l.
Hera2 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2017 Hun har vært sånn lenge ca 2 år dyrlege sa at kunne være hormonelt og ho fikk noen sprøyter så ho slapp løpetid selv om dette ikke er i sammenheng med det. Men hjalp ikke ...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 Det har du godt av så lenge du på død å liv skal ha bikkje. Skal du ha dyr, må du vite hvordan dressur fungerer vet du. Anonymkode: e5018...36b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har du godt av så lenge du på død å liv skal ha bikkje. Skal du ha dyr, må du vite hvordan dressur fungerer vet du. Anonymkode: e5018...36b Men Herrefred, går det ikke an å la folk få en kævla tråd her uten at noen skal komme å være besservizzer??? Anonymkode: a54a0...5bb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå