Gå til innhold

Hund som tisser i senga og på bordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 små hunder  veldig snille og herlige.

Men tispa på snart 7 år er ei grise jente.Plutselig har hun tissa i senga eller vært på stue bordet og gjort det der.

Jeg veit det er henne 😣 

Noen fler som ha sånne grise hunder ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du kun om flere har "grise hunder" fordi du synes det er gøy å høre om eller søker du råd? 

Skrevet

Æsj og fysj. Det er ikke normalt at en hund tisser i sengen(med mindre den er veldig gammel og ikke klarer å holde seg, eller er en valp og har uhell). Er det i din seng eller i hundesengen? Er det i din seng ville jeg nektet hunden adgang asap. Og hvorfor er hunden i det heletatt på stuebordet ditt? 

Skrevet
3 timer siden, happiest skrev:

Spør du kun om flere har "grise hunder" fordi du synes det er gøy å høre om eller søker du råd? 

Synes ikke det er gøy nei tvert imot .Ja jeg søker litt råd .

Hun er ute flere ganger om dagen ,og nå har jeg begynt å låse ho inne på badet når jeg er ute en liten tur  og om natta .Fordi i motsatt fall hvis jeg har glemt å lukke soveromsdørene går ho og pisser der i senga og stue bordet ..

Skrevet
3 timer siden, Gia_ skrev:

Æsj og fysj. Det er ikke normalt at en hund tisser i sengen(med mindre den er veldig gammel og ikke klarer å holde seg, eller er en valp og har uhell). Er det i din seng eller i hundesengen? Er det i din seng ville jeg nektet hunden adgang asap. Og hvorfor er hunden i det heletatt på stuebordet ditt? 

Ho blir 7 år og hun får ikke være på rommet mitt nei .Må alltid passe på at dør er  lukket.

Hundene får ikke lov å gå på bordet her nei ,men hvis ho er hjemme aleine litt og jeg har glemt å slippe ho inn på badet så pisser ho selv om vært ute..

Skrevet

Hvor lenge har hun holdt på slik?

Skrevet

Har hun alltid gjort det eller er det noe som har kommet nylig? Hvis det har kommet i senere tid ville jeg sjekket hos veterinær om det er noe galt, det kan være urinveisinfeksjon e.l.

Skrevet

Hun har vært sånn lenge ca 2 år dyrlege sa at kunne være hormonelt og ho fikk noen sprøyter så ho slapp løpetid selv om dette ikke er i sammenheng med det.

Men hjalp ikke ... 

AnonymBruker
Skrevet

Det har du godt av så lenge du på død å liv skal ha bikkje. Skal du ha dyr, må du vite hvordan dressur fungerer vet du.

Anonymkode: e5018...36b

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du godt av så lenge du på død å liv skal ha bikkje. Skal du ha dyr, må du vite hvordan dressur fungerer vet du.

Anonymkode: e5018...36b

Men Herrefred, går det ikke an å la folk få en kævla tråd her uten at noen skal komme å være besservizzer??? 

Anonymkode: a54a0...5bb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...