AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Som rubriken, hur många vänner har ni och är ni nöjda med det? Och hur ofta träffar ni vänner eller kontaktar dom? Anonymkode: 1fad6...27d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 2 inkludert samboer. Den andre bor på andre siden av landet, så ser henne en gang eller to i året. Sender litt meldinger på face. Samboer ser jeg hver dag med mindre jeg lukker øynene. Hadde vært fint med en venn eller to som bodde i nærheten og som jeg kom veldig godt overens med. Men sjelden jeg møter mennesker jeg har mye til felles med, så har akseptert at det er liten sjanse for det. Life goes on Anonymkode: 3fe69...339
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som rubriken, hur många vänner har ni och är ni nöjda med det? Och hur ofta träffar ni vänner eller kontaktar dom? Anonymkode: 1fad6...27d Har mye forskjellige venner. Div faste party venner som jeg kun treffer ift festligheter. Har 8 venninner jeg kan prate om alt med, de nære liksom. Så har jeg en håndfull av kompiser. Snakket med kompiser og venninner omtrent daglig. Snap og messenger. Men venninnene møter jeg også ukentlig. Har et veldig fullt og sosialt liv, er på telefon hele dagen såfremt jeg jobber alene. Og nesten aldri hjemme på ettermiddager eller helger. Sånn var ikke livet mitt for bare få år siden. De siste 3 årene har jeg blitt flinkere sosialt. Før det hadde jeg bare 3 venner jeg hørte fra i ny og ne. Anonymkode: de1db...c54
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Har ingen venner. Kun familie, kollegaer, og bekjente. Men det er min egen feil. Jeg er en litt sær a-sosial type. Liker å være rundt mennesker. Men prioriterer familie. Og kjæreste om han dukker opp. Anonymkode: 498eb...e8f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 8-9 venner som jeg møter jevnlig, men flere av oss møtes samtidig, så vil vel ikke kalle dem veldig nære alle sammen. 1 -2 som er nære og som jeg kan snakke skikkelig med. Og samboer da, han er og en veldig god venn 😊 Anonymkode: 111f3...41e
Spiteful Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 2 nære venner som jeg er med 2-3 ganger i måneden, og 4-5 venner jeg bare er med på skolen. 2 av de jeg bare er med på skolen er jeg i russegruppe med, så blir nok å henge en del med dem i helger fremover. Skulle gjerne hatt flere venner da🙄
Bianconera Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har to nære venninner og tre litt mer standard venninner.. mer enn nok og tiden strekker ikke til, er innadvent, trives godt i eget selskap og har ingen problemer med å være en helg alene på hytta med bikkje og bok:)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 Ingen venner. Vel, er gift og mannen har noen kollegaer som jeg har møtt. Har ikke hatt venner på noen år. Men det går greit, opplever det ikke som et savn Anonymkode: e6181...848
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 1 forlovede 8 bestevenninner jeg kan snakke med alt om (klarer ikke skille på dem, vi har vært venninner i alt mellom 10-20 år og det varierer hvem jeg er nærmest) 10-12 studie/hobby-venninner som jeg snakker ofte med nå, men som jeg ikke vet om jeg kommer til å holde kontakten med senere Mine bestevenninner kan det gå ukesvis mellom jeg ser, men det går helt fint fordi vi er så innsnevra i hverandre at jeg vet vi aldri kommer til å slutte å være venninner. Studie/hobby-venninnene ser jeg flere ganger i uken, men vi møtes sjeldent på fritiden. Anonymkode: ed973...1a2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 1 god venninne som bor på andre siden av landet, kanskje 4-5 venner som bor ca 1 time unna og som jeg hører sjeldnere og sjeldnere fra, 1 venninne her jeg bor som ikke er veldig nær. Er mest sammen med mann og barn utenom jobb. Anonymkode: d9f5a...92e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #11 Skrevet 23. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen venner. Vel, er gift og mannen har noen kollegaer som jeg har møtt. Har ikke hatt venner på noen år. Men det går greit, opplever det ikke som et savn Anonymkode: e6181...848 Hva skjedde med vennene du hadde? Hva gjør du når forholdet går i vasken? Anonymkode: c2a68...a09 1
Gjest tralalol Skrevet 23. mars 2017 #12 Skrevet 23. mars 2017 (endret) - Endret 24. mars 2017 av tralalol
Perle Skrevet 23. mars 2017 #13 Skrevet 23. mars 2017 (endret) Et lite knippe få å gode, venner, og veldig mage mer perifere i diverse forskjellige miljøer jeg ferdes i. Liker meg derimot best for meg selv, å hater og få avtaler "trædd sosialt samvære ned overhodet hodet"' samt våkne til x-antall ubesvarte anrop på tlf. Endret 23. mars 2017 av Perle
Gjest Vevila Skrevet 23. mars 2017 #14 Skrevet 23. mars 2017 4 nære som jeg kan snakke med alt om. 9 som jeg er med jevnlig. Veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #16 Skrevet 23. mars 2017 Jeg er vel nede i 1 nå... Det er en jeg har kjent hele livet, siden våre foreldre er venner. Vi treffes ikke ofte, det går som regel et par mnd mellom hver gang. Vi har ikke noe særlig kontakt utenom dette heller. Jeg hadde et par kamerater til før dette. Han ene ble plutselig vonbroten da jeg fikk samboer, så han har jeg avskrevet som venn etter at han sluttet å ta kontakt, og var mutt og sur når jeg tok kontakt. Han andre hadde aldri tid for han jobbet så mye. Jeg tenker at uansett hvor mye man jobber, så har man tid til å svare på en melding en gang i halvåret eller så, ellers er det ikek tiden men viljen det står på. Så han har jeg også avskrevet som venn. Jeg skulle gjerne hatt litt flere venner. Jeg er introvert og trives godt med å være alene, men likevel hadde det vært godt å vite at jeg har noen å finne på ting med om jeg får lyst. Nå har jeg kun samboeren, og jeg føler det blir litt mye belastning på ham når han er hele min sosiale verden. Anonymkode: dfcaf...8ba
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #17 Skrevet 23. mars 2017 0 nære venner . vet ikke som jeg savner det eller ikke. Det kreves så mye og jeg har et litt komplisert liv hvor jeg ikke kan gi alt til flere . men har noe " venner" som la oss gå på cafe viss og omatte vi sees og snakke om totalt upersonlige til. Har kjæresten og voksen datter som jeg har i nærheten og de jeg jobber med .. skulle muligvis hatt noe venner litt næremer men vet ikke hvordan og hvor de er . Anonymkode: af8c4...260
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. mars 2017 #18 Skrevet 23. mars 2017 Ingen som jeg vil kalle venner, men har en del bekjente.
JegErMeg Skrevet 23. mars 2017 #19 Skrevet 23. mars 2017 Jeg har 3 nære venninner. To i samme by og ei på annen kan av landet. De to i byen møter jeg ca hver måned eller annen hver måned men vi holder kontakt på snap og messenger/SMS. Hun i annen by møter jeg ca 2-3 ganger pr år og snakker innimellom på telefonen. Det er faktisk syforeninga jeg er mest sammen med, vi er en gjeng som også drar på turer, kino og konsert, vil vel anse dem som venner men jeg er aldri alene med noen av dem:-) Har også venner som jeg møter sjeldnere og sjeldnere dessverre.... vil vel egentlig anse dem som bekjente nå...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #20 Skrevet 23. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med vennene du hadde? Hva gjør du når forholdet går i vasken? Anonymkode: c2a68...a09 På ungdomsskolen: de ble for kule for meg. "Vi skal på fest! :D" "Kan jeg være med?" "Nei :D" Hadde noen gode klassekamerater 2. og 3. året på videregående, samtidig som jeg var venn med vennene/bekjentskapet til samboeren. Etter at jeg flytta hjem, og det som etter hvert ble et avstandsforhold døde, var det ingen av gjengen til samboeren som ville beholde kontakt med meg. Klassekameratene var bare det: klassekamerater. Jobb: var en del eldre kollegaer, som jeg likte. Men det var alltiid bare kollegialt vennskap, og ikke noe mer. Arbeidsledig i dag, men prøver å endre dette Jeg tror de fleste vennskapene bare rant ut i sanda, som det heter. Dessuten synes jeg det er vanskelig å være venner med folk på egen alder, og jeg føler meg sosialt klossete. Videre kan jeg legge til at mange andre kvinner snakker om flørting med menn, at tilfeldige menn prater med dem på gata osv, til og med uønsket oppmerksomhet. Dette har jeg aldri opplevd, føler jeg ustråler en aseksuell aura, og det samme med vennskap - ingen er intressert i meg. Hvis - og jeg håper det er "hvis" og ikke når - forholdet går i vasken, får jeg klare meg selv. Anonymkode: e6181...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå