Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det.

Anonymkode: 62b2d...7a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I noen tilfeller, selvsagt. Noen bruker trolling for å bevise et poeng eller få frem visse reaksjoner. En indirekte måte å få frem et poeng på, kan man si. Kan sammenligne det med ironi, sarkasme, satire. Det er et virkemiddel for å få frem et budskap i noen tilfeller

Anonymkode: 25acf...027

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 2fe8a...728

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som heter "psykdom".

Anonymkode: 24ce4...bc5

• Liker 4
Gjest antbug
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er en grei forkortelse for psykisk sykdom.

Ts: ja, det tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det trenger det ikke være tegn på noe som helst.  Trolling kan skyldes kjedsomhet og ønske om litt mer spenning og utfordring i ensformige og like tråder. Jeg troller av og til mest for å provosere og fordi det er morsomt, særlig når humor er involvert. Men også fordi folk er så konforme med flertallets meninger og politisk korrekte...at det blir kjedelig. Ofte blir jeg tatt for å være en mann og det vitner jo om fordommer mot menn som en gruppe. For det er ikke bare menn som troller....

Anonymkode: 61614...de4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I noen tilfeller, selvsagt. Noen bruker trolling for å bevise et poeng eller få frem visse reaksjoner. En indirekte måte å få frem et poeng på, kan man si. Kan sammenligne det med ironi, sarkasme, satire. Det er et virkemiddel for å få frem et budskap i noen tilfeller

Denne formen har jeg brukt en gang, og den var effektiv.

Å dikte absurde histoier for å provosere, skremme eller såre er noe annet. Om en person gjør dette støtt og stadig virker det litt spesielt.

Anonymkode: ed391...92e

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Trenger ikke være tegn på noe, er vel heller det at de liker å provosere og narre folk.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er trolling?

Anonymkode: 4886a...888

• Liker 1
Skrevet

Om det er for at andre skal føle seg dårlige så vil jeg si det er noe sykt over trollingen. 

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hva om denne tråden er trolling? Trollception???

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det trenger det ikke være tegn på noe som helst.  Trolling kan skyldes kjedsomhet og ønske om litt mer spenning og utfordring i ensformige og like tråder. Jeg troller av og til mest for å provosere og fordi det er morsomt, særlig når humor er involvert. Men også fordi folk er så konforme med flertallets meninger og politisk korrekte...at det blir kjedelig. Ofte blir jeg tatt for å være en mann og det vitner jo om fordommer mot menn som en gruppe. For det er ikke bare menn som troller....

Det er jo uansett lite konstruktiv og asosial oppførsel, som tyder på at du har problemer. Du har jo tydelig et visst syn på deg selv i forhold til andre mennesker, der du hever deg selv over flertallet. 

Anonymkode: dd5f0...322

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det du som troller kjære deg !. Man kan ikke sette merkelapper på folk bare fordi de ikke er politisk korrekte og enig med et flertall.  Da blir det et flertalls diktatur. Historien viser at et flertall ikke nødvendigvis har rett eller har svaret på sannheten. Det er faktisk en viktig evne og en rettighet å kunne ha lov til å tenke utenfor den konforme sonen. Det hører faktisk med til et demokratisk samfunn at man har friheten til å kunne tro og mene hva en vil og leve etter sine overbevisninger og idealer.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det du som troller kjære deg !. Man kan ikke sette merkelapper på folk bare fordi de ikke er politisk korrekte og enig med et flertall.  Da blir det et flertalls diktatur. Historien viser at et flertall ikke nødvendigvis har rett eller har svaret på sannheten. Det er faktisk en viktig evne og en rettighet å kunne ha lov til å tenke utenfor den konforme sonen. Det hører faktisk med til et demokratisk samfunn at man har friheten til å kunne tro og mene hva en vil og leve etter sine overbevisninger og idealer.

Svaret var rettet til anonym dd5f0...322 over meg.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på det.

Nope. Trolling handler om at man kjeder seg!

Trollol, hihihihi!

Anonymkode: 3301d...b26

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det - jeg har sett noen av "debattene" og det de skriver til/om personer. Det syntes jo at det er trolling/kødd.
Det virker iallefall sånn.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svaret var rettet til anonym dd5f0...322 over meg.

Okey. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det å hele tiden slette seg på KG er i alle fall et tydelig tegn.

Anonymkode: c85d8...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, antbug skrev:

Nei, men det er en grei forkortelse for psykisk sykdom.

Ts: ja, det tror jeg. 

Nei, det er ikke et ord.

Anonymkode: c85d8...2b2

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes dette er så teit. Også pskykriatrisk psykepleier og psykehuset. Virker litt sånn "tilbake".

Anonymkode: ef849...848

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes dette er så teit. Også pskykriatrisk psykepleier og psykehuset. Virker litt sånn "tilbake".

Anonymkode: ef849...848

Såpass får du tåle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...