AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 I noen tilfeller, selvsagt. Noen bruker trolling for å bevise et poeng eller få frem visse reaksjoner. En indirekte måte å få frem et poeng på, kan man si. Kan sammenligne det med ironi, sarkasme, satire. Det er et virkemiddel for å få frem et budskap i noen tilfeller Anonymkode: 25acf...027 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Det er ingenting som heter "psykdom". Anonymkode: 24ce4...bc5 4
Gjest antbug Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting som heter "psykdom". Anonymkode: 24ce4...bc5 Nei, men det er en grei forkortelse for psykisk sykdom. Ts: ja, det tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 Nei det trenger det ikke være tegn på noe som helst. Trolling kan skyldes kjedsomhet og ønske om litt mer spenning og utfordring i ensformige og like tråder. Jeg troller av og til mest for å provosere og fordi det er morsomt, særlig når humor er involvert. Men også fordi folk er så konforme med flertallets meninger og politisk korrekte...at det blir kjedelig. Ofte blir jeg tatt for å være en mann og det vitner jo om fordommer mot menn som en gruppe. For det er ikke bare menn som troller.... Anonymkode: 61614...de4 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I noen tilfeller, selvsagt. Noen bruker trolling for å bevise et poeng eller få frem visse reaksjoner. En indirekte måte å få frem et poeng på, kan man si. Kan sammenligne det med ironi, sarkasme, satire. Det er et virkemiddel for å få frem et budskap i noen tilfeller Anonymkode: 25acf...027 Denne formen har jeg brukt en gang, og den var effektiv. Å dikte absurde histoier for å provosere, skremme eller såre er noe annet. Om en person gjør dette støtt og stadig virker det litt spesielt. Anonymkode: ed391...92e
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 Trenger ikke være tegn på noe, er vel heller det at de liker å provosere og narre folk.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 Hva er trolling? Anonymkode: 4886a...888 1
Hermine Grang Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 Om det er for at andre skal føle seg dårlige så vil jeg si det er noe sykt over trollingen. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. mars 2017 #11 Skrevet 22. mars 2017 Hva om denne tråden er trolling? Trollception???
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #12 Skrevet 22. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det trenger det ikke være tegn på noe som helst. Trolling kan skyldes kjedsomhet og ønske om litt mer spenning og utfordring i ensformige og like tråder. Jeg troller av og til mest for å provosere og fordi det er morsomt, særlig når humor er involvert. Men også fordi folk er så konforme med flertallets meninger og politisk korrekte...at det blir kjedelig. Ofte blir jeg tatt for å være en mann og det vitner jo om fordommer mot menn som en gruppe. For det er ikke bare menn som troller.... Anonymkode: 61614...de4 Det er jo uansett lite konstruktiv og asosial oppførsel, som tyder på at du har problemer. Du har jo tydelig et visst syn på deg selv i forhold til andre mennesker, der du hever deg selv over flertallet. Anonymkode: dd5f0...322 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #13 Skrevet 22. mars 2017 Nå er det du som troller kjære deg !. Man kan ikke sette merkelapper på folk bare fordi de ikke er politisk korrekte og enig med et flertall. Da blir det et flertalls diktatur. Historien viser at et flertall ikke nødvendigvis har rett eller har svaret på sannheten. Det er faktisk en viktig evne og en rettighet å kunne ha lov til å tenke utenfor den konforme sonen. Det hører faktisk med til et demokratisk samfunn at man har friheten til å kunne tro og mene hva en vil og leve etter sine overbevisninger og idealer. Anonymkode: 61614...de4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #14 Skrevet 22. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det du som troller kjære deg !. Man kan ikke sette merkelapper på folk bare fordi de ikke er politisk korrekte og enig med et flertall. Da blir det et flertalls diktatur. Historien viser at et flertall ikke nødvendigvis har rett eller har svaret på sannheten. Det er faktisk en viktig evne og en rettighet å kunne ha lov til å tenke utenfor den konforme sonen. Det hører faktisk med til et demokratisk samfunn at man har friheten til å kunne tro og mene hva en vil og leve etter sine overbevisninger og idealer. Anonymkode: 61614...de4 Svaret var rettet til anonym dd5f0...322 over meg. Anonymkode: 61614...de4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #15 Skrevet 22. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det. Anonymkode: 62b2d...7a6 Nope. Trolling handler om at man kjeder seg! Trollol, hihihihi! Anonymkode: 3301d...b26 1
fuglekvitter__ Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I noen tilfeller, selvsagt. Noen bruker trolling for å bevise et poeng eller få frem visse reaksjoner. En indirekte måte å få frem et poeng på, kan man si. Kan sammenligne det med ironi, sarkasme, satire. Det er et virkemiddel for å få frem et budskap i noen tilfeller Anonymkode: 25acf...027 Jeg tror ikke det - jeg har sett noen av "debattene" og det de skriver til/om personer. Det syntes jo at det er trolling/kødd. Det virker iallefall sånn. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Svaret var rettet til anonym dd5f0...322 over meg. Anonymkode: 61614...de4 Okey.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #17 Skrevet 22. mars 2017 Det å hele tiden slette seg på KG er i alle fall et tydelig tegn. Anonymkode: c85d8...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #18 Skrevet 22. mars 2017 5 timer siden, antbug skrev: Nei, men det er en grei forkortelse for psykisk sykdom. Ts: ja, det tror jeg. Nei, det er ikke et ord. Anonymkode: c85d8...2b2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #19 Skrevet 22. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting som heter "psykdom". Anonymkode: 24ce4...bc5 Ja, jeg synes dette er så teit. Også pskykriatrisk psykepleier og psykehuset. Virker litt sånn "tilbake". Anonymkode: ef849...848 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #20 Skrevet 22. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes dette er så teit. Også pskykriatrisk psykepleier og psykehuset. Virker litt sånn "tilbake". Anonymkode: ef849...848 Såpass får du tåle. Anonymkode: 62b2d...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå