AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Kjøpte en shampoo på apoteket som skulle stimulere hårvekst fordi jeg mistet en del hår. ( Dame ). Håret ble faktisk tykkere, sluttet med å bruke shampoen for flere måneder siden, liker det egentlig ikke så tykt. Nå blir håret bare fyldigere ( brukt vanlig shampoo flere mnd nå ).Så jeg lurer på hva som skjer, googler det, men der står det bare om folk som mister hår.. i teorien skulle håret ,mitt blitt tynnere med alderen, har også en far som er skallet. Meen, føler jeg er i ferd med å få løvemanke. ( Sikkert bare uvant ). Forstår ikke hvordan shampoo bruk kan skape slike endringer. Anonymkode: 46f21...340
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Da lurer jeg veldig på hvordan sjampo du har brukt?! Anonymkode: cd871...591
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 anaphase stimulating cream shampoo ikke brukt den på flere måneder, derfor jeg lurer på hvordan det er mulig Anonymkode: 46f21...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå