Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva tarifflønnen på barnehageansatt/assistent som faglært er? 

Anonymkode: 42a0c...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O du gidder å Google tarifflønn barnehage 2016 så vil du få svaret du søker etter

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

O du gidder å Google tarifflønn barnehage 2016 så vil du få svaret du søker etter

Hvis du ikke har noe ordentlig å komme med kan du la være. Jeg spør her fordi jeg har googlet og ikke fant det jeg leter etter. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har noe ordentlig å komme med kan du la være. Jeg spør her fordi jeg har googlet og ikke fant det jeg leter etter. 

Stått opp med feil fot???

Du skriver intet om det er privat eller offentlig barnehage ei heller om hvilket forbund bh eller du er medl av, noe som naturlig nok ville lettet søket ditt.

https://www.utdanningsforbundet.no/Hovedmeny/Lonn-og-arbeidsvilkar/Tariffavtaler/KS/Lonnstabell-i-KS-per-1-mai-2015/

Skjønner at det er vanskelig å søke pp tarifflønn barnehage og åpne linkene, for der er faktisk svaret på ditt spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Stått opp med feil fot???

Du skriver intet om det er privat eller offentlig barnehage ei heller om hvilket forbund bh eller du er medl av, noe som naturlig nok ville lettet søket ditt.

https://www.utdanningsforbundet.no/Hovedmeny/Lonn-og-arbeidsvilkar/Tariffavtaler/KS/Lonnstabell-i-KS-per-1-mai-2015/

Skjønner at det er vanskelig å søke pp tarifflønn barnehage og åpne linkene, for der er faktisk svaret på ditt spørsmål.

Nei, men jeg sier jo at jeg har googlet. Det jeg vil er at noen som vet hva tarifflønnen er, kan komme inn her, skrive det i denne tråden så takker jeg pent også er vi ferdig me den saken. Du svarer ikke på spørsmålet mitt, so take your business elsewhere.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg sier jo at jeg har googlet. Det jeg vil er at noen som vet hva tarifflønnen er, kan komme inn her, skrive det i denne tråden så takker jeg pent også er vi ferdig me den saken. Du svarer ikke på spørsmålet mitt, so take your business elsewhere.

Og jeg sier at med så lite som du opplyser så er det umulig å oppgi nøyaktig lønn.

Om du hadde giddet å trykke på linken og lastet ned PDF en så ville du fått opp lønnstabellen for ditt yrke jmf Utdanningsforbundet.

Så jo jeg har svart deg på spørsmålet ditt, men du har ikke giddet å se det. 

Alle vet hva tarifflønnen er for de forskjellige forbundene siden alle legger de ut som PDF etter hver lønnsforhandling. Ikke er de vanskelig å finne heller om en faktisk ønsker å finne de.

AnonymBruker
Skrevet

Alt for lite;)

Anonymkode: f0989...ddc

Skrevet (endret)

Det var elendig lønn. Fatter ikke at folk gidder jobbe i barnehage, passe på andres drittunger for luselønn.

Endret av slabbedask
Skrevet
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Det var elendig lønn. Fatter ikke at folk gidder jobbe i barnehage, passe på andres drittunger for luselønn.

Er vel av like ulike grunner som alle andre ting en kan jobbe med.

Ikke alle som kun går etter hvor mye de får i lønningsposen.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, slabbedask skrev:

Ikke at det er relevant, men det er ikke en jobb jeg har tenkt å ha i fremtiden. Er snart ferdig utdannet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at det er relevant, men det er ikke en jobb jeg har tenkt å ha i fremtiden. Er snart ferdig utdannet.

Hvorfor lurte du da på tariffen?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Hvorfor lurte du da på tariffen?

Det er heller ikke relevant. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke relevant. 

Helt greit 

Bare finner det merkverdig.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Helt greit 

Bare finner det merkverdig.

Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...