AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Dersom man er student og bor i kollektiv, hva vil strømprisen ca. komme på dersom strøm ikke er inkludert i prisen. Vet at det kommer an på hva slags leverandør man har, men sånn ca. tall Anonymkode: 01457...c93
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Umulig å si. Hvor mye strøm bruker de andre? Hvor mange er det? Er en sparsommelig mens den andre storforbruker? Anonymkode: 0d345...4ae
boblevann Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Har du egen måler/avtale? Om dere skal dele regningen er det umulig å si - kommer jo an på hvor mye dere alle sammen bruker Når jeg bodde alene betalte jeg rundt 200-300 kr i strøm i mnd.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Selv et ca-tall er vanskelig å gi, og det handler om helt andre ting enn leverandør (prisforskjellene er ikke så store, egentlig). Er dere fire stykker som deler en moderne, ikke så stor leilighet med sentralfyr og god isolasjon: nesten ingenting. Er dere tre stykker som deler 140 trekkfulle kvadratmeter og varmer opp både rom og vann via strømregningen: da blir det raskt en del hundrelapper. Anonymkode: 9c47c...4cf
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Umulig å si. Hvor mye strøm bruker de andre? Hvor mange er det? Er en sparsommelig mens den andre storforbruker? Anonymkode: 0d345...4ae Vi vil være 2 stk, lite kollektiv uten stue, nytt stort bygg (vet ikke noe mer om isolasjon). Får håpe at det er med sentralfyr Ts Anonymkode: 01457...c93
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 Du kan ringe kraftselskapet og spørre hva regningene har vært på tidligere. Strøm og avgifter. Ingen her kan gi deg noen sum. Vasker du klær hver dag?en gang i uken? Om 4 stk skal lage middag på hver sin tid, ?er det felleskoking? Mye som spiller inn her. Eks varmtvann koster mest å varme opp. Noen dusjer tre min,andre bruker dusjen som velvære og tømmer tanken Anonymkode: ce888...039
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 I løpet av mine år som student har jeg sett priser fra 2-300 til 2000. Så varierer enormt utifra bosted og boform. Vært på vakt! Anonymkode: 2b988...48a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av mine år som student har jeg sett priser fra 2-300 til 2000. Så varierer enormt utifra bosted og boform. Vært på vakt! Anonymkode: 2b988...48a Huff. Dersom det blir såpass ille får jeg be foreldrene mine om å hjelpe meg litt før de kutter meg helt vekk økonomisk inntil jeg får en deltidsstilling Bygget er ganske nytt + nyoppusset så leien er ganske stiv fra før av, får håpe på at det er et av de nye byggene som faktisk også isolerer. Takk for svar alle sammen uansett! Ts Anonymkode: 01457...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå