Midnattsol Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Finner bare en, jeg. Vanskelig!! Prøv her
liv Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 fant ingen jeg. Men heldigvis hadde jeg ikke lyd på pc'n!
Gjest Ninakanin Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 :o Satan i helvete i svarte... :hår: :hår: Jeg kommer IKKE til å få sove i natt!!! :-(
Gjest Ninakanin Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 *hoppe og trampe på slemme midnattsol som skremte en stakars liten kanin kjempemasse, som ville være kjempeflink å finne alle feilene...*
Dru Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Det er alt for mange av de. Jeg får mail med link til de der stort sett hver dag. Ironien er at jeg aldri får virusmail..
Dru Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Eneste gangen jeg faktisk skvatt var en gang jeg klikket på linken, så hvilken side det var, og gjorde ikke noe mer. Problemet var at jeg hadde sett på en film med dårlig lydkvalitet, så anlegget stod på, med et volum jeg ikke trodde var mulig uten å sprenge høyttalerne. Da skvatt jeg, kan man trygt si Høyttalerne lever merkverdig nok
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 jeg hadde også lyd på... sitter i ennå, er helt...blæh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå