AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Det har gått 2 mnd. Men må fortelle min historie og kanskje få noen trøstende ord, da jeg sliter veldig med dette. Hunden min, som jeg fikk som valp var et fantastisk familiemedlem. Jeg er alene med to barn halve tiden og jobber turnus. Jeg merket den siste måneden at jeg hadde veldig dårlig samvittighet over liten tid til hunden, samtidig at hun ikke taklet å være alene hjemme og måtte ha hun med på jobb.. noe som etterhvert ble et problem. Jeg besluttet så og gi hun fra meg til en jente i 20 årene som jobbet på en hestegård. Alt gikk fint, i 1 uke. Så fikk jeg en tlf😩Hunden hadde blitt påkjørt og var død... hunden var ikke vant med å gå løs, noe hun da hadde gjort med denne jenta mens hun var på jobb. Kjørte rett opp til dyreklinikken og fikk sett hunden, fikk ordnet med separat kremering. Men, sliter sinnsykt med dårlig samvittighet😔😔Savner hunden min, og hadde jeg ikke gitt hun bort, hadde hun levd idag... Anonymkode: ae391...060
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Dette var en ulykke. Helt og holdent en kjip ulykke. Du tok rett valg med å gi bort hunden til noen som er aktive ute hele dagen. Men en hund på en stall må kunne gå løs. Den kan ikke stå bundet ute hele dagen. Den har det bedre løs der. Og det er en tillit man ofte må gi en hund ganske kjapt. Jeg vil anta hun hadde en viss oversikt over hunden. Masse godbiter mm. Men at noe har avledet denne hunden. Innkalling er så utrolig viktig å lære hunden tidlig. Anonymkode: 3f656...667 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Føler med deg! Har flere ganger opplevd at hunden min har vært dødssyk, og det var tyngre enn jeg hadde trodd. Men ikke bank opp deg selv med angrende tanker. Du gjorde det du følte var best for hunden, og det høres også ut som det var det beste i lengden. Jeg sliter ræva av meg for å få dagene til å gå i hop for at hunden min ikke skal være for mye alene, og det sliter meg ut! Innimellom så bruker jeg lunsjen på å kjøre hjem for å lufte, og så tilbake på jobb for å jobbe overtid. Skulle ønske jeg hadde guts til å bortplassere min hund, men den er 10 år og jeg synes det er litt for sent for en stakkars hund å få ny eier når det bare har vært hun og meg hele veien. Anonymkode: 4025e...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var en ulykke. Helt og holdent en kjip ulykke. Du tok rett valg med å gi bort hunden til noen som er aktive ute hele dagen. Men en hund på en stall må kunne gå løs. Den kan ikke stå bundet ute hele dagen. Den har det bedre løs der. Og det er en tillit man ofte må gi en hund ganske kjapt. Jeg vil anta hun hadde en viss oversikt over hunden. Masse godbiter mm. Men at noe har avledet denne hunden. Innkalling er så utrolig viktig å lære hunden tidlig. Anonymkode: 3f656...667 Tull ! Vedkommende som adopterte den drepte den! Vettuge folk slipper ikke bare en hund , ny valp løs! Bønder med IQ har inngjerding forøvrig, store områder. Syns uendelige synd på Ts. Andre kjærringen burde vært anmeldt for stygg idioti som drepte en ung hund! Anonymkode: 4511d...bc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå