AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Hva betyr det når noen skriver "livets harde skole" under yrke/ utdanning? Ser mange på fjesboka skriver dette under personlige opplysninger, særlig på anti-barnevern og anti-vaksine grupper. Anonymkode: d3d9b...568
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Ingen utdanning, gjerne ufør, og med et tonn bagasje (psykisk eller fysisk). Sånn er det for de jeg har på face hvertfall. Anonymkode: d1a4b...e1f 5
Jacklost Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Kan man ta master eller doktorgrad på Livets harde skole?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 De har ikke utdannelse og de går på Nav.
boblevann Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 = har ingen utdannelse. Det er det teiteste jeg ser Mye bedre å ikke liste opp noe etter videregående. Det er gjerne de samme som har ''heltidsmamma for verdens beste prins/prinsesse'' listet som jobb også. Er veldig fordomsfull nå, men det er de som sliter mye med helsa, har gått på NAV hele livet, gjerne røyker og er overvektige samt leier en skitten kjellerleilighet og har 3-4 unger med 3-4 ulike menn. Og synes McDonalds er perfekt middag for gullprinsen dag etter dag etter dag, det er jo det han har lyst på Slike er de på min facebook som har gått ''livets harde skole''. Veldig ofte anti-barnevernfolk ja, har ofte en sammenheng med at de har hatt endel ''trøbbel'' med barnevernet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 Folk med avsmak for formell utdannelse og forakt for fagkunnskap som tror det er en litt fiks måte å hakke på folk med "sånn meningsløs utdannelse" på. Det er ikke tilfeldig at det er i anti-barnevern- og anti-vaksinegrupper du ser det der oftest, for å si det sånn. "Livets skole" er jo et begrep man hørte lenge før Facebook kom til, og egentlig beskriver det jo lærdom og erfaring folk tar med seg som følge av det de går gjennom her i livet. Det er det selvfølgelig ingen som tenker negativt om. De man tenker negativt om er de som f.eks. fører det opp som utdannelse på Facebook eller sier i en samtale at de heller enn å utdanne seg "har gått livets harde skole, der man lærer det som faktisk er nyttig!". Sånne er idioter. Jeg har i hvert fall aldri sett et unntak. Anonymkode: fbfa6...f17 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 De jeg har som bekjente som har det er de som var ute å kjørt, evt fortsatt er det, bruker mye rusmidler, null jobb, inn og ut av fengsler og istitusjoner.. Anonymkode: f343a...350
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 Det er de som har lært at Norge ikke er det lykkeligste landet i verden. Anonymkode: 50b61...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå