Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er så utrolig lei av den skjemmende hårveksten min, og lurer på om noen har erfaring med laser hjemme. Har sett på en modell til nesten 3000.. 

jeg er klar over at den ikke fjerner permanent, men tilnærmet hårfri i opptil 8 uker frister. 

Jeg har mørkt kraftig hår rundt navlen, på hake, overleppe og bikinilinjen går i en skikkelig overgang til lårene. 

Håper noen har erfaringer å dele:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er har mellomblond-mørk hårvekst med helt lys hud. Ikke mye/skjemmende hårvekst på noen måter, men liker å være hår-fri. Har brukt laser (profesjonelt) før, og epilert jevnlig over mange år. Men kjøpte meg en hjemme-laser for to år siden. 

Effekten er varierende. Den har ikke tatt alt håret noen steder. Jeg kombinerer nå hjemme-laser med epilering, da jeg føler det er enklere og rimeligere enn profesjonell laser (som heller ikke tar alt). 

Under armer må jeg fortsatt epilere jevnlig, har ikke merket effekt av laser. Legger må epileres hver uke, noe redusert hårvekst av laser. Effekten av laser er størst for lår, armer, hender og mage. Der har jeg vel redusert hårvekst med omtrent 80%, og gjør derfor ikke noe mer. 

Men laser tar tid om du vil bruke det på store områder. Ble noen timer annenhver helg de første 3-4 ukene, og deretter tilsvarende hver 6-8 uke for å vedlikeholde. 

Jeg hadde kjøpt laser igjen om den ble ødelagt. Dels fordi jeg synes det er unaturlig å være helt hårløs på armer og lår, og liker effekten laseren gir. Samtidig, om 3 000 var en stor investering og jeg ikke hadde noe i mot epilering ville jeg nok heller brukt pengene på en god epilator. 

Skrevet

Jeg kjøpte en litt billigere for noen måneder siden, men kan ikke si jeg ser noen effekt. Har mellomblond/mørkeblond hårvekst under armene og bikinilinjen. Etter 10 behandlinger ser jeg ingen forskjell

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Tror jeg kan bli veldig fornøyd med litt reduksjon i hår diverse steder, det er virkelig verdt 3000. Og som du sier er det ikke helt naturlig med hårløse lår:)

Anonymkode: d9e08...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...