AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har en hunnkatt på 8 år og en hann på 2 år. Hannkatta har hermet etter hunnkatta siden jeg fikk han. Er det vanlig at katter gjør dette? F.eks hvis hun hopper i vinduskarmen så gjør han det samme, hvis hun hopper opp i fanget mitt og vil kose så skal han og. Jeg syns det er søtt da Anonymkode: da34f...9d7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Ja det er vanlig. Jeg har på det meste hatt fire katter, og de har alltid vært slik at hvis en finner en ny sitte/soveplass så skal alle de andre også bruke den, den "nyeste" plassen er til en hver tid den kuleste i huset. Hvis en nekter å spise en godbit blir denne plutselig superinteressant dersom en annen katt digger den, eller tilogmed hunden. Anonymkode: 5b847...4e1
Kontormus Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Å ja! Jeg har hatt mange kattunger i fosterhjem. De har ikke hoppet opp på bord og benker, men når de kommer i nye hjem med andre katter med slike (u)vaner - så gjør de tilsvarende innen dagen er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå