Gå til innhold

Burde jeg sende mld og spørre om jeg er dumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr noen ganger nå og han gjør meg SÅ forvirra. Sist gang var på søndag og jeg fikk en litt sånn uggen magefølelse, vet ikke hvorfor, han gjorde ikke noe spesielt. Men jeg føler bare at han hater meg, og at han ikke vil ha meg. Fordi alle menn dumper meg så jeg går bare og venter på at jeg skal få beskjed om at jeg er dumpet og at han syns jeg er stygg. Skal jeg sende en mld der jeg spør om han hater meg og aldri vil ses igjen og at det er ok for meg? Hadde vært bedre om han sa det, istedet for å bare kutte all kontakt. Har ikke hørt fra han siden søndag og tør ikke ta kontakt. 

Det som er rart er at jeg er veldig skeptisk til han, føler ikke helt at det er en match men har liksom ingen grunn heller. Likevel er det ikke noe gøy å bli avvist. HJELP! 

Anonymkode: 4c02e...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sender den mld der, blir du garantert dumpa.

• Liker 13
Skrevet

Søndag som i ca litt mindre enn to dager siden? Det er da ikke lenge? Hvorfor skulle han plutselig hate deg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Vera79 skrev:

Hvis du sender den mld der, blir du garantert dumpa.

Garantert.

Ingenting er mer turn-off enn folk som hater og misliker seg selv, og er så usikre at bare fordi man ikke hører fra seg på to dager så er man "hatet". Beklager TS, du virker litt slitsom å være rundt, og kan hende han allerede har plukket opp signaler om at du er ekstremt usikker og slitsom. 

Jobb med deg selv før du går og dater neste gang - hvordan kan du forvente at andre skal like deg, når du åpenbart ikke virker å like deg selv engang?

Anonymkode: 9a7ec...ffd

• Liker 5
Skrevet

Enig med Vera.

Sitt i ro. Tålmodighet er det eneste som gir håp i den situasjonen.

Selv stoler jeg som oftest på magefølelsen.

• Liker 1
Skrevet

Her tror jeg du nesten må jobbe litt med deg selv... Hvis han som du skriver ikke har gjort noe spesielt, eller sagt noe.. Så vil du fremstå meget spesiell hvis du plutselig ut av det blå sender en slik melding.. Kanskje bedre å la være å date på en stund, og heller jobbe litt med selvtilliten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sender du en sånn melding vil han hvertfall dumpe deg. Det er to dager siden, å du mener han hater deg? Hvorfor i all verden skulle han hate deg? Har du dengt han med et balltre eller noe? 

Anonymkode: 4c407...cd4

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert.

Ingenting er mer turn-off enn folk som hater og misliker seg selv, og er så usikre at bare fordi man ikke hører fra seg på to dager så er man "hatet". Beklager TS, du virker litt slitsom å være rundt, og kan hende han allerede har plukket opp signaler om at du er ekstremt usikker og slitsom. 

Jobb med deg selv før du går og dater neste gang - hvordan kan du forvente at andre skal like deg, når du åpenbart ikke virker å like deg selv engang?

:klappe:

Dramatiske kvinnemennesker må være det desidert verste å bli utsatt for! 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender du en sånn melding vil han hvertfall dumpe deg. Det er to dager siden, å du mener han hater deg? Hvorfor i all verden skulle han hate deg? Har du dengt han med et balltre eller noe? 

Jeg er bare vant til at menn er slemme med meg, så er forberedt hvis du skjønner. Og kanskje jeg krisemaksimerer men jeg føler liksom at han hater meg. Har ikke nevnt noe til han at jeg har dårlig selvtillit og sånn så det vet ikke han. Så dere hadde ikke sendt meldingen? 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert.

Det er 0 sjanse for at han har merket det. Jeg har alltid vært blid og easygoing med han på datene våre og han har også sagt at han trives godt med meg. Men han er så kjekk så han kan nok velge og vrake. Da tar han jo ikke stygge meg, jeg skjønner den. Han har alltid sendt masse meldinger hver dag så 2 dager uten er rekord faktisk.. 

Hva betyr å jobbe med seg selv? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare vant til at menn er slemme med meg, så er forberedt hvis du skjønner. Og kanskje jeg krisemaksimerer men jeg føler liksom at han hater meg. Har ikke nevnt noe til han at jeg har dårlig selvtillit og sånn så det vet ikke han. Så dere hadde ikke sendt meldingen? 

Nei, å bare anta at han hater deg er drøyt og sier uansett mer om deg enn ham. Det er heller ikke hans feil at andre menn har behandlet deg dårlig.

Anonymkode: 759a6...474

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei aldri send en melding med "hater du meg?" Innhold til en du dater. Dette går på din egen usikkerhet, jeg vil anbefale deg å snakke med en psykolog om dette. Det kan da umulig være noe behagelig å gå rundt å tro sånt om alle menn du møter? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bygger du den følelsen om at han hater deg på? Folk som hater noen, pleier gjerne ikke å date de. Så om ikke du drepte bikkja hans eller noe på søndag, så er det liten grunn til at han skal hate deg. Om han tenker at dere kanskje ikke er en god match etter å ha datet litt er en annen ting, men det har ikke noe med hat å gjøre.

Hvorfor kan du ikke heller sende en mld og takke for sist, og spørre hvordan det går med han? 

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Har betydningen av "å hate" endret seg mye de siste årene uten at jeg har fått det med meg? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hva bygger du den følelsen om at han hater deg på? Folk som hater noen, pleier gjerne ikke å date de. Så om ikke du drepte bikkja hans eller noe på søndag, så er det liten grunn til at han skal hate deg. Om han tenker at dere kanskje ikke er en god match etter å ha datet litt er en annen ting, men det har ikke noe med hat å gjøre.

Hvorfor kan du ikke heller sende en mld og takke for sist, og spørre hvordan det går med han? 

Bare følte han syntes jeg var fæl på søndag. Kan ikke sette fingeren på hva det var, men magefølelsen min har aldri tatt feil, jeg har alltid blitt dumpa når jeg føler det sånn. 

Nei tør ikke sende melding. Tenk om han ikke svarer.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ikke ut som at denne relasjonen gjør det noe godt, så DUMP HAM.

Anonymkode: d8b13...d6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare følte han syntes jeg var fæl på søndag. Kan ikke sette fingeren på hva det var, men magefølelsen min har aldri tatt feil, jeg har alltid blitt dumpa når jeg føler det sånn. 

Nei tør ikke sende melding. Tenk om han ikke svarer.. 

Så det du taper på å sende han en mld er at han ikke svarer? 

Jeg hadde dårlig magefølelse på han jeg dater nå søndag, så sendte han mld og spurte om vi skulle finne på noe til helgen igjen. Det sa han at han gjerne ville. Han er også en sånn som plutselig blir stille en dag eller to, men har skjønt at det er bare fordi han ikke er en sånn som sender mange meldinger/snapper generelt. 

Anonymkode: 8e094...c76

Gjest supernova_87
Skrevet
32 minutter siden, Vera79 skrev:

:klappe:

Dramatiske kvinnemennesker må være det desidert verste å bli utsatt for! 

Dårlig selvtillit og selvfølelse og manglende følelse av egenverdi handler ikke om å "være dramatisk". 

TS, det må være slitsomt å tvile slik på relasjonene sine til andre, og i tillegg mislike sitt eget utseende i så stor grad. Du snakker veldig stygt om deg selv, og det synes jeg ikke du fortjener. Det er nok noe i det flere her skriver at det er slitsomt å være med mennesker som veldig lett nedvurderer seg selv og bruker sitt eget selvhat som årsak til å klandre andre for f.eks at "du hater meg". Men det går an å jobbe med seg selv. 

Og uavhengig av hvordan det går med denne mannen synes jeg du bør gjøre det, for din egen helse og velvære sin skyld. Man trenger ikke å fortelle folk at man har dårlig selvfølelse, det er noe man merker lett. Og dette er en stor klamp om foten når man skal leve livet sitt. Det er som om du stadig bærer med deg en gigantisk murstein hvor enn du går. Alt blir tyngre når man ikke har noen tro på seg selv, at man betyr noe, eller at man er flink til noe, eller i det hele tatt har en verdi. Men det har du. Problemet er at uansett hvor mye jeg eller andre sier det vil det ikke gå inn før DU tar tak i det. Gjør det for deg selv! 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke send meldingen!!!

Typisk oss damer å overanalysere og tro det verste om situasjoner. Ha is i magen:) 

Anonymkode: 201b1...e84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke send meldingen!!!

Typisk oss damer å overanalysere og tro det verste om situasjoner. Ha is i magen:) 

Anonymkode: 201b1...e84

Ok :) Skal høre på KG-oraklene og ikke sende noe nå. Så får vi se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...