AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Har datet en mann i 2.5 mnd nå,og for min del virker det som interessen dabbet av fra hans side. og det er forsåvidt greit,men føler det hadde vært fint om om han bare sa at han faktisk ikke er interessert lenger istede for å hale det ut å gjøre meg usikker på hva han egentlig vil. Så mitt spørsmål til dere menn er: Hvorfor lar dere forholdet dø ut istede for å si det som det er? Vil påpeke at jeg sa i starten at jeg ville at han skulle si ifra med engang hvis han plutselig mistet intressen,for jeg orker ikke gå rundt å kjenne på usikkerheten og det lovte han meg å gjøre. Er ikke første gangen jeg har opplevd dette og hører at andre som dater opplever dette også..veldig irriterede😂 Anonymkode: fe948...caf 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Det her opplever jeg og. Menn er feige og konfliktsky. Patetisk er det. Jeg har aldri syntes det har vært vanskelig å i det minste sende en sms med "Beklager jeg føler ikke at dette er noe satse på, lykke til videre". Man trenger jo ikke være slem, bare si det som det er. Kan jo ikke bli sur på folk fordi de er ærlig... Anonymkode: a8810...abc 4
fullførsetningen Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Dette er ikke en egenskap som er typisk menn. Kvinner gjør også dette. Hvorfor enkelte gjør dette har jeg ikke noe godt svar på. De er feige og umodne. 13
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her opplever jeg og. Menn er feige og konfliktsky. Patetisk er det. Jeg har aldri syntes det har vært vanskelig å i det minste sende en sms med "Beklager jeg føler ikke at dette er noe satse på, lykke til videre". Man trenger jo ikke være slem, bare si det som det er. Kan jo ikke bli sur på folk fordi de er ærlig... Anonymkode: a8810...abc har vært ærlig på hele kg her siden jeg begynte. du ser jo hvor sur folk som tar seg nær det og hvor hysteriske folk blir. når folk spør " jeg gjør det ikke så bra på datingsiden nå, er det fordi jeg er feit ?" svarer jeg , ja det kan godt hende, det er ofte en dealbreaker for menn. da er jeg helt real og ærlig. likavell svarer folk igjen med å være hysteriks og fornærmet, kaller meg det ene og det andre og hvordan våger jeg å fortelle det osv.....kanskje det er grunnen til at noen ikke vil si det slik som det er . for å ikke såre noen og at folk reagerer helt vannvitig på det som faktisk er sannheten 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: har vært ærlig på hele kg her siden jeg begynte. du ser jo hvor sur folk som tar seg nær det og hvor hysteriske folk blir. når folk spør " jeg gjør det ikke så bra på datingsiden nå, er det fordi jeg er feit ?" svarer jeg , ja det kan godt hende, det er ofte en dealbreaker for menn. da er jeg helt real og ærlig. likavell svarer folk igjen med å være hysteriks og fornærmet, kaller meg det ene og det andre og hvordan våger jeg å fortelle det osv.....kanskje det er grunnen til at noen ikke vil si det slik som det er . for å ikke såre noen og at folk reagerer helt vannvitig på det som faktisk er sannheten Ja,kan forstå at det kan være vanskelig å være ærlig med noen,hvis de er av den typen som blir forbanna eller snurt! men han vet jo at jeg ikke er den type dame som blir sint eller overreagerer på noe som helst,så derfor skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si det han tenker. Jeg har jo selv bedt om at han skal være ærlig.. Anonymkode: fe948...caf
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja,kan forstå at det kan være vanskelig å være ærlig med noen,hvis de er av den typen som blir forbanna eller snurt! men han vet jo at jeg ikke er den type dame som blir sint eller overreagerer på noe som helst,så derfor skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si det han tenker. Jeg har jo selv bedt om at han skal være ærlig.. Anonymkode: fe948...caf kan godt hende han er redd for at du skal bli såret. mange damer som sier de ikke blir lei seg eller fornærmet vist man gjør det og det, men når det skjer så blir de lei seg en annen ting er at han holder deg rundt lillefingeren og har deg i tilfelle han ikke finner noe bedre 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: kan godt hende han er redd for at du skal bli såret. mange damer som sier de ikke blir lei seg eller fornærmet vist man gjør det og det, men når det skjer så blir de lei seg en annen ting er at han holder deg rundt lillefingeren og har deg i tilfelle han ikke finner noe bedre Jo det er klart..men bedre å bli litt lei seg,enn å ikke ane hva han tenker og hvorfor..vi har jo hatt det kjempe fint sammen og det er ingen åpenbar grunn til at han plutselig ikke liker meg mer. Han er ikke en typisk "player" heller,veldig rolig og snill mann som jeg virkelig trodde var den rette og han har hele tiden sagt han føler det samme,så nå forstår jeg ingenting faktisk. Anonymkode: fe948...caf
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 Lettere å gjøre sånt når en har investert litt tid i en person, finner ut en ikke er så gira, men vil ha tilgang til sex. Anonymkode: 21068...ecc 1
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det er klart..men bedre å bli litt lei seg,enn å ikke ane hva han tenker og hvorfor..vi har jo hatt det kjempe fint sammen og det er ingen åpenbar grunn til at han plutselig ikke liker meg mer. Han er ikke en typisk "player" heller,veldig rolig og snill mann som jeg virkelig trodde var den rette og han har hele tiden sagt han føler det samme,så nå forstår jeg ingenting faktisk. Anonymkode: fe948...caf hva er det han har gjort da som gjlr at du tror han har mistet interessen ?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #10 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lettere å gjøre sånt når en har investert litt tid i en person, finner ut en ikke er så gira, men vil ha tilgang til sex. Anonymkode: 21068...ecc Ja,hadde han vært den typen hadde jeg skjønt det,men sex har absolutt ikke vært hovedfaktoren i forholdet vårt,vi ventet lenge med å ha sex og har tar ikke innitiativet til det heller,virker som han er litt sjenert på den fronten. Anonymkode: fe948...caf
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #11 Skrevet 21. mars 2017 4 minutter siden, brownbrown skrev: hva er det han har gjort da som gjlr at du tror han har mistet interessen ? Han prioriter meg ikke lenger..inkluderer meg ikke planene sine. Han svarer hvis jeg sender mld eller en snap som regel,men på lørdag bestemte jeg meg for å ikke sende først denne gangen og resultatet er ingen kontakt siden fredag...så det sier vell seg selv🙈 Anonymkode: fe948...caf 2
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han prioriter meg ikke lenger..inkluderer meg ikke planene sine. Han svarer hvis jeg sender mld eller en snap som regel,men på lørdag bestemte jeg meg for å ikke sende først denne gangen og resultatet er ingen kontakt siden fredag...så det sier vell seg selv🙈 Anonymkode: fe948...caf hehe ikke forhast deg for mye . det har jeg også gjort. jeg spillte litt hard to get og sendt ikke melding til damen min en stund og ventet til hun skulle ta kontakt, det skjedde aldrig. viste seg at hun spillte hard to get selv at han ikke tar initiativ først betyr ikke så mye, er helheten som betyr noe. kanskje han vil du skal vise at du er ordentlig interesert i ham og ta initiativ:) forresten, det er tirsdag idag, så ikke så lenge siden det var fredag, det er jo bare et par dager
CaraCaraMia Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 (endret) 34 minutter siden, brownbrown skrev: har vært ærlig på hele kg her siden jeg begynte. du ser jo hvor sur folk som tar seg nær det og hvor hysteriske folk blir. når folk spør " jeg gjør det ikke så bra på datingsiden nå, er det fordi jeg er feit ?" svarer jeg , ja det kan godt hende, det er ofte en dealbreaker for menn. da er jeg helt real og ærlig. likavell svarer folk igjen med å være hysteriks og fornærmet, kaller meg det ene og det andre og hvordan våger jeg å fortelle det osv.....kanskje det er grunnen til at noen ikke vil si det slik som det er . for å ikke såre noen og at folk reagerer helt vannvitig på det som faktisk er sannheten Det du sier blir noe annet føler jeg. For du får damer til å føle seg dritt når du sier ting som at damer er så feite osv osv. Og dessuten tar du feil, jeg har gått ned 14 kg, ingen økning i oppmerksomheten av den grunn. Så den teorien din stemmer ikke. Ser mange kraftige damer i forhold. Selv om menn er redd for å såre etc når det gjelder å avvise å går det an å vise litt respekt. Spesielt hvis man har datet en stund, hatt sex osv. Da syns jeg man bør komme med en ordentlig forklaring og ikke bare drive med ghosting. Noe annet er feigt, og er med på å gjøre oss damer mer deprimerte og ikke minst skeptiske til menn! Og det er jo feil å la tidligere erfaringer gå ut over en evt ny date. Men sånn blir man, brent av tidligere erfaringer. Endret 21. mars 2017 av CaraCaraMia Korrigering 2
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 (endret) 3 minutter siden, CaraCaraMia skrev: Det du sier blir noe annet føler jeg. For du får damer til å føle seg dritt når du sier ting som at damer er så feite osv osv. Og dessuten tar du feil, jeg har gått ned 14 kg og har sixpack, ingen menn som vil ha meg likevel, ingen økning i oppmerksomheten av den grunn. Så den teorien din stemmer ikke. Ser mange kraftige damer i forhold. Selv om menn er redd for å såre etc når det gjelder å avvise å går det an å vise litt respekt. Spesielt hvis man har datet en stund, hatt sex osv. Da syns jeg man bør komme med en ordentlig forklaring og ikke bare drive med ghosting. Noe annet er feigt, og er med på å gjøre oss damer mer deprimerte og ikke minst skeptiske til menn! Og det er jo feil å la tidligere erfaringer gå ut over en evt ny date. Men sånn blir man, brent av tidligere erfaringer. overvektig er en ordentlig dealbreaker for både menn og kvinner. det kan du jo ikke si noe annet på? selvfølgelig har overvektige kvinner og menn kjærester, men de pleier ofte og være i samme kaliber du kan ikke si at bare fordi du har gått ned 14 kg og har sixpack og ikke har fått type enda så stemmer ikke teorien min. du kan ikke dra inn enkelt tilfeller. jeg snakker på et generelt grunnlag nå. det kan være flere grunner til at du ikke har type enda og det trenger ikke ha noe med kroppen eller utseende å gjøre, du må jo også treffe den rette mannen også. og det har mye med flaks å gjøre forresten så er ikke sixpack noe som jeg tror menn er ute etter, menn liker generelt former på kvinner, store pupper og rundt rumpe og en feminin timeglass figur. sixpack blir jo ekstremt. det er akkurat det samme som med damer som liker trente menn, men bodybuildere med 3 prosent fett og 8 pack er generelt ikke like attratktivt hos de fleste kvinner iforhold til vanelig godt trent du sier du føler at det jeg sier blir noe annet. jeg har aldrig hetset noen her pga vekt og det har heller ikke vært meningen at folk skal føle seg som dritt. jeg har bare sagt at folk som tar vare på kroppen sin og utseende har større sjangs. vist folk som er overvektige blir fornærmet av det så får de bare bli det. de spør om folk sine meninger og får det igjen. skal man være så hårsår så får man heller logge av internett Endret 21. mars 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #15 Skrevet 21. mars 2017 7 minutter siden, brownbrown skrev: hehe ikke forhast deg for mye . det har jeg også gjort. jeg spillte litt hard to get og sendt ikke melding til damen min en stund og ventet til hun skulle ta kontakt, det skjedde aldrig. viste seg at hun spillte hard to get selv at han ikke tar initiativ først betyr ikke så mye, er helheten som betyr noe. kanskje han vil du skal vise at du er ordentlig interesert i ham og ta initiativ:) forresten, det er tirsdag idag, så ikke så lenge siden det var fredag, det er jo bare et par dager Hehe! Har tenkt tanken,men jeg føler jo at jeg har vist masse intiativ,så er vi jo relativt voksen begge to og har barn,så jeg orker ikke spille det spillet. Har jo rukket å bli ganske glad i han også,så dumt hvis det skal ende sånn uten at at jeg engang forstår hvorfor.. endte du eller hun opp med å ta kontakt først da? Anonymkode: fe948...caf
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #16 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe! Har tenkt tanken,men jeg føler jo at jeg har vist masse intiativ,så er vi jo relativt voksen begge to og har barn,så jeg orker ikke spille det spillet. Har jo rukket å bli ganske glad i han også,så dumt hvis det skal ende sånn uten at at jeg engang forstår hvorfor.. endte du eller hun opp med å ta kontakt først da? Anonymkode: fe948...caf jeg måtte ta kontakt igjen. hun spillte ordentlig hard to get i en lang periode heheh. slike spill er litt barnslig syns jeg, men hun er 22 da. da jeg tok kontakt igjen gikk alt tilbake til normalt og vi datet en god stund før vi ble kjærester
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #17 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: jeg måtte ta kontakt igjen. hun spillte ordentlig hard to get i en lang periode heheh. slike spill er litt barnslig syns jeg, men hun er 22 da. da jeg tok kontakt igjen gikk alt tilbake til normalt og vi datet en god stund før vi ble kjærester Jeg får bare vente å se da..jeg mener ihvertfall at hvis han liker meg burde han prioritere meg og hvis ikke burde han si det. Anonymkode: fe948...caf
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #18 Skrevet 21. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bare vente å se da..jeg mener ihvertfall at hvis han liker meg burde han prioritere meg og hvis ikke burde han si det. Anonymkode: fe948...caf han er en voksen mann og har sikkert mye annet viktig i livet sitt også så gi han litt tid. kan godt hende at du liker ham mer en han liker deg, men det må du nok bare leve med . slik er det i alle forhold elelr folk som roter/holder på. du får bare vise din beste side og dine beste kvaliteter og håpe på det beste
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #19 Skrevet 21. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: han er en voksen mann og har sikkert mye annet viktig i livet sitt også så gi han litt tid. kan godt hende at du liker ham mer en han liker deg, men det må du nok bare leve med . slik er det i alle forhold elelr folk som roter/holder på. du får bare vise din beste side og dine beste kvaliteter og håpe på det beste Ja,mulig det,jeg har også jobb,venner,barn og trening,men man er aldri for opptatt til å bare sende en mld og si hei hvordan går det..bare for å holde kontakten i løpet av dagen. mulig jeg overanalyserer hele greia..typisk damer det🙈 Hadde ikke alt bare vært mye enklere om alle bare sa det de følte hele tiden,så slipper man å gå rundt å være usikker på hva som skjer😊 Ekstra vanskelig er det i den såkalte "mellomfasen" før man blir kjærester og man ikke vil virke for desperat,masete eller klengete. Anonymkode: fe948...caf
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #20 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja,mulig det,jeg har også jobb,venner,barn og trening,men man er aldri for opptatt til å bare sende en mld og si hei hvordan går det..bare for å holde kontakten i løpet av dagen. mulig jeg overanalyserer hele greia..typisk damer det🙈 Hadde ikke alt bare vært mye enklere om alle bare sa det de følte hele tiden,så slipper man å gå rundt å være usikker på hva som skjer😊 Ekstra vanskelig er det i den såkalte "mellomfasen" før man blir kjærester og man ikke vil virke for desperat,masete eller klengete. Anonymkode: fe948...caf ja det er det. man må vise interesse, men ikke for mye interesse, er litt sånn maktkamp mellom begge parter. jeg holdt på slik med hun jeg er sammen med nå og jeg konkurerte med en haug andre menn, så å texte med henne var som å spille sjakk, måtte liksom planlegge absolutt alle ord i meldingen og overanalyserte alt. slik blir det når man liker en person veldig godt. du kan trappe han med sex da haha, menn går alltid i den fellen der 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå