AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Skal ta videreutdanning i Psykisk helsearbeid og rusarbeid. Men har man rett til høyere lønn etter fullført utdanning, og evt hvor mye går man opp i lønn da? Har søkt meg inn på eget initiativ, og har jobbet som hjelpepleier i 10 år. Noen som vet? Anonymkode: 6f449...f48
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Du har ikke rett på høyere lønn, men kan forsøke å forhandle med arbeidsplassen. Anonymkode: 73527...62f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Du har dessverre ikke rett på høyere lønn eller stilling som spesialhjelpepleier dersom det ikke er ledig. Det må du forhandle om selv. Jeg gikk bare opp 20.000kr i året i lønn etter videreutdanning til geriatrisk sykepleier - på tross av at arbeidsplassen presset meg veldig til å ta den. Anonymkode: a45ef...95e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Har videreutdanning i psykiatri. Måtte forhandle med arbeidsplassen for å få mer lønn. Fikk 5000 kr. For å si det sånn, jeg må jobbe i mange år før jeg tjener inn det jeg brukte for å ta videreutdanningen + at kompetansjen vi har blir ikke benyttet. Anonymkode: 270be...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå