Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Noen gode tips?? Skal samle min og sambos familie på nyttårsaften, så tenkte vi å finne på noe artig...Alle forslag mottas med STOR takk!!!!!
LilleBille Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Den store gavebytteleken... Alle har med en gave (maxpris f.eks kr. 20,-). Alle gavene settes midt på bordet. -- så bestemmer dere tid.. feks. 15 minutter .. eller selvfølgelig mer - om dere ønsker det. Deretter kaster dere terninger etter tur.. den som får to like (eller 10 til sammen el.) kan ta en pakke.. - enten fra midten av bordet eller fra en av de andre deltakerne.. Når tiden er ute ... har noen mange pakker og noen ikke noe... Noen pakker er veldig populære .. og det gjelder å være fantasifull med innpakningen .. så det ser fristende ut..
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Den leken bruker faktisk kona til svigerfar sitt søskenbarn å ha hver påske...Så den fant vi ut at vi ikke skulle bruke da det på en måte er "hennes" lek:)
Gjest miau Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 nei, nå ble jeg skuffa. Trodde først du skulle foreslå "den store JULEgavebytteleken" helt til jeg så det med 20kr... :-( Vi pleier å ha en del brettspill, juletegneseriehefter, puslespill liggende. Kunne trengt noen leker vi også, så det blir mindre krangling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå