AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Syns dere det blir for stor aldersforskjell når hun er 21 og han er 32? For og imot? Anonymkode: db7ad...957
Silfen Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Altfor stor, den ene er jo tross alt nesten pensjonist. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Vel, HAN er sikkert såre fornøyd og glad til og synes aldersforskjellen er akkurat passe. Han har jo sikret seg lammekjøtt. Anonymkode: 5f447...02f 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Den er litt for stor til at det er sannsynlig at det blir noe mer enn sex, iom. at man forandrer seg mye i løpet av tyveårene. Er det bare for litt moro, så vær så god. Anonymkode: b550d...11e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Han jeg dater nå har en eks som er 12 år yngre, han var 32 når de ble sammen. Må si jeg synes det er ganske spesielt, men nå er jeg eldre enn han også da, så hun blir jo ekstra ung i forhold til meg. Men han er ganske barnslig så mentalt er det mulig de var på samme plan ☺ Anonymkode: a0367...543 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 En 21-åring er som regel ikke "ferdigmodnet" ennå. Jeg forandret meg veldig mye fra 21 til 32. Men jeg synes det er et like stort problem med 11 års aldersforskjell når man blir eldre. Når den ene går av med pensjon har den yngste mange år igjen i arbeidslivet, så pensjonisten ikke kan reise og nyte pensjonisttilværelsen. Når yngstemann går av med pensjon er eldstemann ganske gammel, og kanskje for skral til å reise så mye. Jeg ville ikke hatt så stor aldersforskjell ihvertfall. Anonymkode: 14ad1...b42 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 (endret) 32/2+7=23 Så hun blir litt for ung med denne tommelfingerregelen. Endret 21. mars 2017 av Herr Heftig
Gjest Froning Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 Man burde alltid være litt på vakt for menn i 30-40 årene som går etter forhold med damer i starten av 20-årene. Det sier seg selv, gjør det ikke? Ellers er det bare å kose seg
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 4 minutter siden, Herr Heftig skrev: 32/2+7=23 Så hun blir litt for ung med denne tommelfingerregelen. Verste jeg har sett! Denne aldersforskjellen er grei om det kun er snakk om sex eller at begge to er på samme bølgelengde. Hvis fyren på 32 år føler det, er han nok ganske umoden til alderen. Like barn leker best. En jente eller en gutt på 21 år har nettopp startet noen av livets viktigste valg: å velge hva man skal gjøre med livet sitt. Mange er svært usikre på hva de skal gjøre, enten det er studier, reiser, jobbing osv. Er begge i samme situasjon? Kjør på! Anonymkode: 6ec0e...95e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #10 Skrevet 21. mars 2017 Det spørs. Jeg er selv 32 og har kommet skjevt ut i livet. Er student på sisteåret. Møter en drøss med 19-23 åringer. For meg er de alle for umodne. Mister momentant lysta når jeg ser at de fortsatt mentalt er som barn. Men, det finnes et par som er veldig modne for alderen sin også. Vil påstå det kun er kanskje 5-10% av de jentene jeg møter som er mentalt og emosjonelt kapable til å date eller bli sammen med meg. Er ikke verdt å ha et enkelt ligg, mot at man må jobbe så mye mer med denne lille jenta. Fuck det der. Finner jeg noen rundt 27-35 års alderen som ikke har surnet helt, så kan jeg godt vurdere de. Men problemet igjen er at de ikke vurderer meg, for menn på min alder har som oftest fått mye på plass. Så det er egentlig en tap-tap situasjon. Hadde jeg bare kvelt min indre stemme, så kunne jeg badet i småjenter her i studiebyen. Men jeg vet det i det lange løp ikke er verdt det. Anonymkode: 4d44b...0f2 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. mars 2017 #11 Skrevet 21. mars 2017 Synes den aldersforkjellen er litt for liten, jeg.
Hermine Grang Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, HAN er sikkert såre fornøyd og glad til og synes aldersforskjellen er akkurat passe. Han har jo sikret seg lammekjøtt. Anonymkode: 5f447...02f Forstår ikke hvorfor du skal fremstille det som om han kun er ute etter kroppen hennes. Ja, det er litt aldersforskjell, men det betyr jo ikke at han kun ser på henne som et kjøttstykke. 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 3 minutter siden, Hermine Grang skrev: Forstår ikke hvorfor du skal fremstille det som om han kun er ute etter kroppen hennes. Ja, det er litt aldersforskjell, men det betyr jo ikke at han kun ser på henne som et kjøttstykke. Nei nei nei, Hermine, alle andre vet mye bedre enn personen/TS selv hva de forskjellige menneskene i en gitt problemstilling faktisk mener og synes. Det er bare sånn det er.
Hermine Grang Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Nei nei nei, Hermine, alle andre vet mye bedre enn personen/TS selv hva de forskjellige menneskene i en gitt problemstilling faktisk mener og synes. Det er bare sånn det er. Ja, det virker jo nesten sånn her på KG.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #15 Skrevet 22. mars 2017 De fleste menn vil jo like unge kvinner på 20 år. Uskyld og renhet har alltid vært tiltrekkende for voksne menn. For som dere skjønner det er slett ikke tiltrekkende for menn med damer feks fra slutten av 20 årene som har hatt 20 sexpartnere og en del kjønnssykdommer bak seg... .Når det gjelder voksne damer er det bedre med "erfarne" damer som kun har hatt to-tre sexpartnere. Kvinner bryr seg sjelden om uskyld og sexpartnere på samme måte som menn. Det skyldes nok kjønnsforskjell og biologi. Så at menn ønsker seg unge kvinner skyldes nok det at de har få eller ingen antall sexpartnere og det at de er mer fruktbare. Anonymkode: 85d91...3d4
Silfen Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 Merkelig nok har en mann aldri spurt meg om antall partnere. Weird, huh. 🙄
Gjest canacas Skrevet 22. mars 2017 #17 Skrevet 22. mars 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Merkelig nok har en mann aldri spurt meg om antall partnere. Weird, huh. 🙄 Kun her på KG jeg har fått det spørsmålet gitt!
Silfen Skrevet 22. mars 2017 #18 Skrevet 22. mars 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Kun her på KG jeg har fått det spørsmålet gitt! I samme åndedrag som de spurte om du kunne poste bilde av pupper og rompe, tenker jeg. 1
Gjest canacas Skrevet 22. mars 2017 #19 Skrevet 22. mars 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: I samme åndedrag som de spurte om du kunne poste bilde av pupper og rompe, tenker jeg. Nesten!
Hermine Grang Skrevet 22. mars 2017 #20 Skrevet 22. mars 2017 14 minutter siden, Silfen skrev: Merkelig nok har en mann aldri spurt meg om antall partnere. Weird, huh. 🙄 Merkelige greier. Hvem skulle trodd at mennene som prøver å shame kvinner på KG ikke aner hva de snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå