Gå til innhold

Brudekjoler i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vet det er mange som reiser til Danmark for å se på brudekjoler, både pga pris og større utvalg, men hva med Sverige?

Jeg har en svensk venninne og når jeg ringte henne og fortalte om forlovelsen slo det meg at det kanskje kunne være verdt å ta turen østover for å se på kjoler og div. annet.

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte kjolen m in i Gøteborg. Sparte masse penger! Der kommer jo kursen som en fordel også i motsettning til i Danmark.

Fant den kjolen jeg ville ha i Oslo. Søkte litt på nett og fant en forhandler i Gøteborg. Sparte fortsatt penger selv om jeg kjørte to turer Oslo-Gøteborg.

Skrevet

Takk for tipset Snuppelure!

Det er vel kanskje en god ide å titte litt her hjemme og så sjekke prisene i Sverige.

Noen som vet om det er merkbart større utvalg der borte? Evt. noen som har vært på brudemesse i Sverige?

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er veldig mye av det samme overalt. Det er sikkert lurt å kikke rundt å se om det er noen merker du liker. Men Sverige har nok i større grad noen egne designere som lager kjoler, mens i Norge virker det som det er mest utenlandske kjoler.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...