Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #1 Skrevet 29. juli 2002 Noen her som kan gi meg oppskriften på en effektiv ansiktsmaske?
Gjest Hungle Skrevet 29. juli 2002 #2 Skrevet 29. juli 2002 Jeg pleide å lage mine egne ansiktsmasker tidligere. Da brukte jeg ofte denne oppskriften her: Bland ølgjær med vann slik at det blir litt grøtaktig. Smør dette på huden og la det virke i ca. 5 min. Renser huden ganske bra..
Gjest Diva Skrevet 30. juli 2002 #3 Skrevet 30. juli 2002 Hjemmelagde ansiktsmasker : *Agurk i skiver legges over ansiktet i ca 5 - 10 minutter. Denne frisker opp litt. *Havregryn og vann : Denne er litt ekkel å ha på seg, men virket greit og rensende sist jeg prøvde den. Bare ta 4 - 5 ss havregryn og fyll på med vann til den er krem / ansiktsmaske konsistens. *Eggehvite : høres helt psyko ut, men bare skill hviten fra plomma og pensle den på ansiktet. *Har også prøvd jordbær!! Snittes og legges på ansiktet en liten stund. Kan evt legges imellom to vevde ansiktsduker / gasbind-liknende materiale. De renser opp og er spesielt gode ved solforbrenninger i ansiktet :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå