Gå til innhold

Virker jeg desperat eller?? Boytrouble

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :-)

Jeg er ei 25 år gammel jente, og ble kjent med en hyggelig mann i slutten av 20 årene gjennom Tinder(hehe!!). Vi bor et stykke fra hverandre, ca 2 timer. Første møtet ble i en by midt mellom oss, det varte noen timer på en koselig cafe. Noen uker senere inviterte han meg på besøk for en lørdag-søndag. Jeg dro til han da, og vi hadde det ganske hyggelig. 

Han sier hele tiden at han lei av singellivet osv, noe jeg også er. Men, jeg er utrolig usikker på om han bare er ute etter ons, eller faktisk vil ha et forhold til meg.

Han har invitert meg til han i kveld, vil jeg virke desp hvis jeg faktisk drar til han i kveld? 

Aner virkelig ikke hvor jeg har denne fyren, han er veeldig laidback.

Anonymkode: 34a02...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du virker ikke desp, jeg tipper han kan være på jakt etter et forhold. Men dere har bare møtt hverandre to ganger? Så om han vil inn i et forhold med akkurat deg regner jeg med at han ikke vet enda. Det tar i hvert fall en stund før jeg vet det.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare han selv som vet hvor han står. Du kan finne det ut ved å prøve. Enten så snakker han sant, eller så er han bare ute etter et sted å tømme seg.

Hvorfor skulle det være desperat å dra dit?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har møttes to ganger ja. Mener jo ikke at han må bestemme seg nå, jeg har jo ikke bestemt meg helt selv. 

Men da drar jeg til han i kveld, også får vi se hvordan det går :-)

Tenker desperat som at "jeg kommer løpende når har roper". Jeg er redd for å virke for desperat og frampå. Han er som sagt veldig laidback, og det er egentlig jeg og. Men jente som jeg er overanalyserer jeg og blir plutselig ikke laidback i det hele tatt!

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke desperat om du møter han når han foreslår det. Det hadde heller vært hvis det stedig var du som foreslo å møtes.

Dro du til han da?  Hvordan gikk det?

Anonymkode: 97f82...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til han ja :-)

Det gikk veldig fint, vi dro ut og spiste og så en film etterpå. Jeg kjørte hjem i dag tidlig og kom nettopp inn døren.

Han er en skikkelig kar, så håper dette kan gå rette veien. Vi har mye av de samme "fremtidsdrømmene" :-)

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 25 år gammel jente, og ble kjent med en hyggelig mann i slutten av 20 årene gjennom Tinder(hehe!!). Vi bor et stykke fra hverandre, ca 2 timer. Første møtet ble i en by midt mellom oss, det varte noen timer på en koselig cafe. Noen uker senere inviterte han meg på besøk for en lørdag-søndag. Jeg dro til han da, og vi hadde det ganske hyggelig. 

Han sier hele tiden at han lei av singellivet osv, noe jeg også er. Men, jeg er utrolig usikker på om han bare er ute etter ons, eller faktisk vil ha et forhold til meg.

Han har invitert meg til han i kveld, vil jeg virke desp hvis jeg faktisk drar til han i kveld? 

Har merket med 2 stk i det siste at de sier sånn. Han ene "er så lei singellivet, jobber mye så må ha ei selvstendig jente/må ha ei som tåler skitt under neglene pga blablabla." Men det viste seg at det bare var sex. Han andre "er så lei av å være singel, trenger ei uten drama som er litt moden og snill/omsorgsfull osv." 

Bare ute etter sex.

Anonymkode: 299a9...799

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har merket med 2 stk i det siste at de sier sånn. Han ene "er så lei singellivet, jobber mye så må ha ei selvstendig jente/må ha ei som tåler skitt under neglene pga blablabla." Men det viste seg at det bare var sex. Han andre "er så lei av å være singel, trenger ei uten drama som er litt moden og snill/omsorgsfull osv." 

Bare ute etter sex.

Typisk :-) men for mange så finner man først ut om det er noe å satse på etter man har hatt sex noen ganger. 

Jeg er sånn. Trenger ikke ha sex på første date liksom, men hvis det er rett så er det rett. Hvis vi har sex og det er totalkræsj, så blir det bare med den ene gangen! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vent med sex. Er han bare ute etter sex merker du det relativt fort. Hadde venta noen uker minst med jevnlige treff

Anonymkode: ac6e2...e7f

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ute etter sex.

Hvordan vet du at det skyldes at de kun er ute etter sex? Og ikke bare ikke er interessert i å være i et forhold med deg?

Anonymkode: f0d6a...6ca

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det skyldes at de kun er ute etter sex? Og ikke bare ikke er interessert i å være i et forhold med deg?

Anonymkode: f0d6a...6ca

Fordi de vil treffes etter et vist klokkeslett, spør direkte om sex. Når jeg ikke har sex med de så har de over tid mistet interessen. Jeg syns det er fint å ha sex jeg, men møtes kanskje 3-5 ganger før man hopper til sengs. La faktisk ut innlegget "hvordan vite om han kun er ute etter sex." Og flere av punktene var som opplevd.

Skrevet
På 21.3.2017 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Desperat nei! Ta en sjanse! Hvis du virkelig liker han så er det verdt det😊 Hvis anledningen byr seg, så kan du ta opp med han hva han er ute etter. Jeg var selv usikker på hun jeg dater nå, men etter jeg åpnet meg og sa jeg var betatt så følte hun det samme👍 Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...