Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å være måteholden, med den symptomjakten. 

Vil helst ikkje innbille meg ting. 

Har en naturlig forklaring på alt :D

Noen som har vært gravide, uten spesilt merkbare symptomer? 

Og har dem vært ulike fra graviditetene?

setter pris på svar:)

Anonymkode: cbff3...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var uplanlagt gravid og kjente ingen ting før uke 9-10. Da begynte jeg å måtte tisse omtrent hele tiden og plutselig slo det meg at jeg ikke hadde hatt mensen på en stund ;) Jeg var ikke kvalm, hadde ingen uvanlige murringer, reagerte ikke på smaker eller lukter, og bortsett fra tissingen var jeg i samme form som før. Når man ikke forventer noe og ikke kjenner veldig nøye etter, så kan det nok gå en stund før man får symptomer, og det man «kjenner» veldig tidlig kan derfor like gjerne være naturlige variasjoner i formen.

Anonymkode: c517d...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var uplanlagt gravid og kjente ingen ting før uke 9-10. Da begynte jeg å måtte tisse omtrent hele tiden og plutselig slo det meg at jeg ikke hadde hatt mensen på en stund ;) Jeg var ikke kvalm, hadde ingen uvanlige murringer, reagerte ikke på smaker eller lukter, og bortsett fra tissingen var jeg i samme form som før. Når man ikke forventer noe og ikke kjenner veldig nøye etter, så kan det nok gå en stund før man får symptomer, og det man «kjenner» veldig tidlig kan derfor like gjerne være naturlige variasjoner i formen.

Anonymkode: c517d...f87

Takk for svar❤

Jeg var gravid i desember, og da fikk jeg en drøss av symptomer, som ikke var til å ta feil av.  Ganske tidlig også. Denne gangen har jeg liksom ikke noen merkbare. Av det lille jeg merker, så har jeg alltid en naturlig forklaring på hva det er.... 

vet det kan være forskjell fra gang til gang. 

Dette er ivf, så jeg vet jo at noe er der. 

Så det blir til at man kjenner etter. Testet, men som forventet negative tester fordi det er altfor tidlig enda. Bare på rugedag 6.

sist hadde jeg symptomer fra dag 3.

dette er virkelig til å bli sprø av😫

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde null stmptomer de to siste graviditetene, men mistet i hhv. uke 11 og uke 6.. 

Anonymkode: 4bb34...a78

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg hadde null stmptomer de to siste graviditetene, men mistet i hhv. uke 11 og uke 6.. 

Anonymkode: 4bb34...a78

Huffda... så utrolig leit:/ 

vet ikke om det er mensen som kommer jeg. Men har en brennende/isende følelse nederst i magen ved underlivet. Og hetetokter... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde null symptomer før jeg ble 5-6 mnd på vei (ømme pupper og mage som smått begynte å vises). Eneste tidlige symptomet var fraværende mens og positiv gravidigetstest.

Jeg har derimot hatt symptomer/tegn på graviditet uten å være gravid (ømme pupper, vektøking, humørsvinginger, tisser mye plutselig, osv). 

Kort sagt tror jeg det er rimelig bortkastet tid å se etter symptomer da det eneste som kan bekrefte eller avkrefte det et en graviditetstest. One and only!

Anonymkode: 8b4ed...0cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde null symptomer før jeg ble 5-6 mnd på vei (ømme pupper og mage som smått begynte å vises). Eneste tidlige symptomet var fraværende mens og positiv gravidigetstest.

Jeg har derimot hatt symptomer/tegn på graviditet uten å være gravid (ømme pupper, vektøking, humørsvinginger, tisser mye plutselig, osv). 

Kort sagt tror jeg det er rimelig bortkastet tid å se etter symptomer da det eneste som kan bekrefte eller avkrefte det et en graviditetstest. One and only!

Anonymkode: 8b4ed...0cf

Ja, det har du helt rett i ;) 

føler selv jeg er ganske tilbakeholden med  å ta alt for symptomer. 

Er enda en uke til jeg skal  teste. 

Satte inn egg for en uke siden imorgen, så vil jo gjerne ha et par streker nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...