Gå til innhold

Noen som har brukt Dogbuddy (eller lignende) for pass av hund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å høre om erfaringer. Synes det hadde vært fint å få kontakt med en eller flere som kan passe dersom jeg skal reise på helgetur, lengre et par ukers sommerferie og kanskje innimellom dagpass/lufting. 

Anonymkode: b388b...482

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Labrador,og brukte denne tjenesten når jeg var borte en helg i februar.

Det fungerte veldig bra, hundepasseren oppdaterte meg med bilder og hvordan min hund hadde det. 

Det føltes veldig trygt . 

Kan anbefales .

Anonymkode: 3053a...cd0

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er DogBuddy selv, så kan bare svare med min opplevelse. Ordningen er superfin! Hundepasserne går igjennom kurs for å bli godkjent. Kurset er online og inneholder masse teori man må lese seg gjennom før man tar en prøve på nett. Prøven må være 100% godkjent på alle spørsmål og emner før man får bli hundepasser. Spørsmålene er alt fra spørsmål om hundens oppførsel og hvordan man reagerer og snakker til en hund, hundens helse, møte med andre hunder, lover og regler, hvordan forholde seg til hundeeier, forsikringsordningen osv. 

De fleste hundeeierne jeg har vært i kontakt med har vært svært hyggelige, og jeg blir jo så fort glad i hundene også :) Så for min del, som hundepasser, er DogBuddy helt fantastisk! Jeg gjør alt fra korte turer til pass over flere dager, og trives godt med det. Ekstra fint er det å vite at hunden er forsikra, og at jeg alltid har en veterinærvakt jeg kan ringe til om jeg har spørsmål. 

Betaling og booking er også veldig ryddig! Så lenge jeg holder kalenderen min oppdatert er det enkel logistikk :) 

Anonymkode: 49643...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...