AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Har mer suksess på Tinder enn Happn. Noen andre som erfarer dette? På tinder har jeg hatt ca. 30 matcher siden november i fjor. På Happn har jeg hatt 4. Får til stadighet ny matcher på Tinder, men på Happn skjer det ingenting. Har samme bilder og profiltekst på begge appene. Anonymkode: fe3ae...d13
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Hjelper ikke å ha mange matcher når ingen tar kontakt eller gidder å svare Eller kontakter de deg og? Jeg har vel hatt rundt 40 matcher men bare 3 stk som har kontaktet meg. Og han ene jeg kontaktet unmatchet meg. Tinder er uansett bare umoralsk tull. Anonymkode: 7ae6f...df6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Ikke så rart at du får dårligere match på Happn enn på Tinder. På tinder søker du opp folk innen et geografisk område. På happn må dere ha vært i nærheten av hverandre for å se hverandre som potensiell match. Så de fungerer litt ulikt. At happn og tinder er umoralskt tull er feil. Men alt for mange jenter og gutter bruker dårlige bilder av seg selv..,.naturbilder....ordspill...ja alt mulig som ikke har noe i en profil å gjøre. Anonymkode: 19388...b1d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 På 21.3.2017 den 10.43, AnonymBruker skrev: Har mer suksess på Tinder enn Happn. Noen andre som erfarer dette? På tinder har jeg hatt ca. 30 matcher siden november i fjor. På Happn har jeg hatt 4. Får til stadighet ny matcher på Tinder, men på Happn skjer det ingenting. Har samme bilder og profiltekst på begge appene. Anonymkode: fe3ae...d13 Jeg har samme erfaring, selv om det virker til å være vel så stort utvalg på Happn. Den viktigste grunnen tror jeg er at man på Tinder blir "tvunget" til å gjøre seg opp en mening, om enn lynkjapp, for hver enkelt profil før man kan få opp neste. På Happn kan man bare scrolle forbi mange uten å ta stilling. Det vil altså være flere som vurderer bildet/profilen din på Tinder, og derfor sannsynligvis flere matcher. Særlig i Oslo hvor det er veldig mange brukere kan det være nødvendig å bruke charms for å få oppmerksomhet. Anonymkode: 1d158...f98
Stiigen Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 På 21.3.2017 den 10.43, AnonymBruker skrev: Har mer suksess på Tinder enn Happn. Noen andre som erfarer dette? På tinder har jeg hatt ca. 30 matcher siden november i fjor. På Happn har jeg hatt 4. Får til stadighet ny matcher på Tinder, men på Happn skjer det ingenting. Har samme bilder og profiltekst på begge appene. Anonymkode: fe3ae...d13 Min er erfaring er at jeg gjerne får 30 tinder matcher hvorav 20 svarer på melding, og kaaanskje jeg klarer å få til en date med en av dem, og da prøver jeg altså å få alle sammen på date, men da stopper de enten å svare eller snakker om noe annet. På Happn får jeg kanskje 4 matcher hvor alle sammen svarer, og 2 av dem bli med på date. Så for meg er happn betydelig mye enklere egentlig, mer pålitelige damer der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå