Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker Tinder - unmatcher dere folk dere ikke vil se igjen/chatte mer med, og opplever dere at andre unmatcher dere?

Jeg har nettopp registrert meg, og jeg er usikker. Jeg ser at dersom man unmatcher noen så forsvinner også samtalen man har hatt, og vedkommende dukker ikke opp igjen. Er litt usikker på om det er for "harsh", eller om folk gjør det hele tiden?

Anonymkode: 9d277...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Folk gjør det hele tiden.

Kan være mange grunner, de aller fleste basert på at man får et annet inntrykk av å snakke sammen eller å se nærmere på profilen enn det man gjorde da man sa ja til det første bildet. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ananas. skrev:

Folk gjør det hele tiden.

Kan være mange grunner, de aller fleste basert på at man får et annet inntrykk av å snakke sammen eller å se nærmere på profilen enn det man gjorde da man sa ja til det første bildet. 

Hva med etter en date? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med etter en date? 

Aner ikke, men ville ikke overrasket meg om det er vanlig da også.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ananas. skrev:

Aner ikke, men ville ikke overrasket meg om det er vanlig da også.

Litt usikker på raten her nå, så prøver å hente inn erfaringer..

Jeg var på date med en fyr og har ikke snakket med ham siden. Pleier ofte å avvente om jeg hører noe mer...ser at han i hvert fall ikke har unmatchet meg, men vet jo ikke om han med vilje holder linjen 'åpen' eller om det bare er tilfeldig...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på raten her nå, så prøver å hente inn erfaringer..

Jeg var på date med en fyr og har ikke snakket med ham siden. Pleier ofte å avvente om jeg hører noe mer...ser at han i hvert fall ikke har unmatchet meg, men vet jo ikke om han med vilje holder linjen 'åpen' eller om det bare er tilfeldig...

Har du tatt kontakt med ham da? Den største tabben du kan gjøre er i alle fall å vente på at den andre skal ta initiativ, da sitter dere der og venter på hverandre, og tror den andre ikke er interessert, og så skjer det i alle fall ingen verdens ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har unmatchet er de som har vært frekke. Som oftest er det menn som unmatcher meg fordi jeg ikke svarer fort nok. Får en sur melding og så sletter de. Synes det er barnslig.

Anonymkode: c8433...ffc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Ananas. skrev:

Har du tatt kontakt med ham da? Den største tabben du kan gjøre er i alle fall å vente på at den andre skal ta initiativ, da sitter dere der og venter på hverandre, og tror den andre ikke er interessert, og så skjer det i alle fall ingen verdens ting. 

Jeg var litt nervøs for hvordan det gikk og hvordan han oppfattet det, og vi kysset ikke på slutten av daten eller no, jeg fikk bare klem. Og så vet jeg han er en frempå fyr (siden han ba meg ut på middag første date), så jeg tenker liksom at han hadde tatt kontakt dersom han ville se meg igjen. Livredd for å være en sånn jente som ikke tar et hint.

Jeg ser at han fortsatt står blant matchene mine, derfor lurte jeg på om det var vanlig å unmatche om man ikke vil se noen igjen...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var litt nervøs for hvordan det gikk og hvordan han oppfattet det, og vi kysset ikke på slutten av daten eller no, jeg fikk bare klem. Og så vet jeg han er en frempå fyr (siden han ba meg ut på middag første date), så jeg tenker liksom at han hadde tatt kontakt dersom han ville se meg igjen. Livredd for å være en sånn jente som ikke tar et hint.

Jeg ser at han fortsatt står blant matchene mine, derfor lurte jeg på om det var vanlig å unmatche om man ikke vil se noen igjen...

Så det er bedre å spekulere enn å bare ta kontakt og se hva som skjer? Middag på første date betyr ikke nødvendigvis frempå, og spesielt ikke at han dermed er en fyr som kysser på slutten. Kanskje han synes det er for tidlig, kanskje han ventet på ditt initiativ, kanskje han ikke turte, eller kanskje han ikke ville, og de samme tingene gjelder for å be deg ut igjen. 

Du kan ta kontakt, og finne ut hvordan ståa er, eller du kan bruke masse tankekapasitet på å gjette hva han mener, tror og føler. Hvilken rolle spiller det at en tilfeldig fyr på tinder eventuelt skulle tenke på deg som en jente som ikke tar et hint? 

Skrevet

Hvis ikke alt for mye har endret seg på to år, så skjer unmatching hele tiden. Tvert, ved den minste feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...