AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Skal kjøpe meg et par skikkelig gode, svarte jeans ifm start i ny jobb. Har et romslig budsjett. Tenker feks acne/diesel/tiger of sweden/Ganni . Erfaringer rundt holdbarhet rundt passform og farge? Må ha høyt liv for å unngå muffintop pga masse løs hud på magen(skal forøvrig opereres bort, står i kø..) Anonymkode: c7115...425
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Mother, Current/Elliot, True Religion - veldig gode jeans med god passform og farge og holdbarhet. Anonymkode: 68e8d...0ad
Audrey Hepburn Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Er veldig fornøyd med de jeg har fra Acne, blir bare finere med tiden. MiH, Frame Denim og Filippa K har også mye bra.
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Tiger of Sweden buksene er utrolig trange på leggene, enda jeg har ganske slanke legger fikk jeg de nesten ikke på.
Angelheart2 Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Elsker Pulz-buksene. Kjøpte meg 3 nye i helgen, to av de i samme modell som jeg har fra før og en som var helt ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå