Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, og sannsynlig alle andre, har noen viktige papirer som attester, vitnemål og kontrakter.

Vitnemål og attester har jeg lagt inn i en plastlomme, så det er jo greit.. Men ser at jeg har "hullet" de eldre jobbkontraktene mine og lagt dem inn i permen. 

Har et par kontrakter til som jeg ikke har hullet enda, men kan jeg bare fortsette med dette..? eller skal kontrakter (og viktige papirer) helst ikke, eller absolutt ikke, lages to små hull i?

Anonymkode: cef7a...07e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mine kontrakter i perm (så de har hull). Det er ikke noen big deal syns nå jeg :P 

Anonymkode: 3659d...07a

AnonymBruker
Skrevet

Kontrakter har ingen betydning. Du trenger ikke ta vare på gamle kontrakter. Vitnemål og attester ville jeg hatt en egen liten mappe med plastlommer til. Fin å ta med på intervjuer osv.

Anonymkode: 51374...09b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har scannet alt, men noen gamle ting har jeg i en mappe med strikk på. 

Anonymkode: 90512...37b

AnonymBruker
Skrevet

For noen år tilbake husker jeg at jeg måtte innom posten for å få Rett kopi-stempel når jeg skulle søke skole osv. Aner ikke om det er sånn lengre. 

AnonymBruker
Skrevet

Tar vare på de nyeste kontraktene, eller hvertfall den siste (når jeg jobber et sted over flere år), ellers alt av vitnemål, attester o.l. i plastmappe/pappmappe. Skal ikke ha noen betydning om det er hull i dem, selv om jeg ikke selv ville hullet originale vitnemål. De er jo litt "evigvarende". Attester er det ikke like farlig med, de blir jo mindre relevante når det etterhvert er lenge siden man fikk dem. 

Anonymkode: fd112...8f1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen år tilbake husker jeg at jeg måtte innom posten for å få Rett kopi-stempel når jeg skulle søke skole osv. Aner ikke om det er sånn lengre. 

På veldig mange jobber søker du elektronisk og dermed blir papirkopi med stempel ikke nødvendig.

Jeg ville ikke hullet noen papirer jeg anser som viktig, plastlommer er gull:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...