AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Har i utgangspunktet rødbrunt hår, men har fargebehandlet håret i "alle" år. Siste årene har jeg ødelagt håret helt og fullstendig med å først bleke det, og så farge det lyst. Pga all rødtone i håret, har det fått noen heftige blonderingsrunder, og det blonde varer heller ikke lenge. Nå har jeg lyst til å få tilbake grunnfargen min, men tenker at det ikke blir så fint etter hvert som etterveksten blir større og større. Bør jeg bare la det gå sin gang uansett, eller kan jeg farge håret i en tilnærmet lik farge som min egen? Noen tips? Anonymkode: e1c33...8d8
s0la Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Ville farget det med en lik farge og la det vekse ut! Jeg gjorde det samme bare med annen hårfarge. Farget håret mørkebrunt i flere år før jeg dermed ville ha min naturlige tilbake som er mørk blondt - så jeg bleket håret og farget det mørkblondt, men pga at fargen ikke matchet helt tok jeg balayage (tror jeg det heter) hjemme, så nå kommer hårfargen gradvis mer fram uten den skarpe linja. Men ja, prøv å farge det i en liknende farge som din naturlige. Det ville jeg startet med!
Gjest Skya Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Jeg farget håret mitt tilnærmet lik min opprinnelige farge, la ikke særlig merke til etterveksten selv. Har ikke farget håret på to år nå, føles veldig bra.
Persephone Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Det jeg gjorde var å farge det til en farge som var tilnærmet lik min naturlige farge. Etter hvert som håret vokste ut ble jo fargen litt utvasket der det var farget også. Da tok jeg og farget bare det som tidligere var farget opp igjen. Så har jeg bare farget det allerede fargede en gang i halvåret eller sjeldnere etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå