AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Jeg er en jente på 17 år som sliter med å føle ingen liker meg. Enten snakker jeg for lite, eller så sier jeg for mye. Stemmen min er enten for lav til å bli hørt, eller så høy at alle må snu seg vekk. Jeg vet at jeg har mange venner, og jeg vet at mange liker meg. Men et fortsatt så ensom når jeg er alene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg over dette, for har slitet med dette så lenge jeg kan huske. Da jeg ble spesielt usikker etter et langt skoleår det litt for mye dårlig skjedde, bestemte jeg meg for å dra på utveksling. Har aldri følt meg like tøff eller modig som nå, og har virkelig begynt å bli selvsikker, men føler noe mangler. Jeg har ikke fått en ordentlig nære venn enda, som er vanskelig. Jeg får ikke oppmerksomhet fra gutter her, og da mener jeg engang å snakke med dem. Alle er så sjenerte. Alt jeg vil er bare å slippe og være så ensom, og kjenne på det at jeg er i selskap hvor jeg er ordentlig likt. Vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Anonymkode: f57b7...6f8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Tror du har postet i feil underforum... Anonymkode: 8d04e...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du har postet i feil underforum... Anonymkode: 8d04e...f5c Lol ja Anonymkode: f57b7...6f8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Kanskje du er blitt altfor tøff ;-) Det er jo bare positivt. Du er bare 17år så lev livet ditt på din måte. Skal love deg at karakterstyrken som du viser den vil betale seg i lengden. Keep going strong Anonymkode: 363cd...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå