AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Del Skrevet 20. mars 2017 Merkelig spm, men ja/nei? Hvis personen er høytfungerende? Anonymkode: 537e5...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 20. mars 2017 #2 Del Skrevet 20. mars 2017 Ja, det kunne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 20. mars 2017 #3 Del Skrevet 20. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig spm, men ja/nei? Hvis personen er høytfungerende? Anonymkode: 537e5...161 Kommer HELT an på. Hvis ikke vennskapet er belastene for meg så , ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg kunne nok vært venn med en som er lettere psykisk utviklingshemmet ja, en man kan se film med, feste med og slikt. Men der hadde det nok stoppet. Kunne ikke hatt en som nær venn, dessverre. Anonymkode: 14ef6...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Del Skrevet 20. mars 2017 nei. Anonymkode: 76802...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 20. mars 2017 #6 Del Skrevet 20. mars 2017 Hva legger du i venn da? Bety noe for noen som er psykisk utviklingshemmet? Selvfølgelig kunne jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg har en venn som er lett utviklingshemmet:) Vi drikker kaffe og møtes på fest sammen innimellom. Kunne sikkert gjort det oftere om vi bodde på samme plass. Jeg tror nok ikke vi kommer til å bli nære venner, men om det har med utviklingshemmingen å gjøre eller noe annet er jo vanskelig å svare på siden det er den eneste personen jeg kjenner som har en sånn diagnose. Hyggelig er det nå uansett:) Anonymkode: c649f...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 20. mars 2017 #8 Del Skrevet 20. mars 2017 Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå