AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Leser jo så enormt mye på nettet. Har endelig fått valpen i hus, og den har allerede rukket å bli 12 uker. Han bæsjer nå rundt 8 ganger om dagen. Er det innafor for en valp? Anonymkode: 806e0...6ca
Walterwhite Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Da ville jeg vurdert å bytte fôr. Min er litt eldre, får tre ganger om dagen og bæsjer 3-4 ganger pr dag. Det skal gå mer mat inn enn ut..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Den får mat 3-4 ganger om dagen, alt etter som. Han er veldig vanskelig å få i mat til tider, derav variasjonene. Men det er først nå etter at han begynte å spise greit han bæsjer såpass mange ganger. Er ikke snakk om de aller største mengdene da, det skal sies. Bruker Acana valpefor nå. ts Anonymkode: 806e0...6ca
ArtyFarty Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Jeg ville byttet for. Acana er et bra for, men erfaringene mine med valpeforet er litt ymse, blant annet at det blir mye drit av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå