Gå til innhold

MENN SE HIT

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har slitt med å få orgasme sammen med damen deres? Og hva kan isåfall årsaken til dette være?? Han blir veldig tent på meg og nyter det når vi har sex. Han sier også at det ikke er noe feil med meg og han elsker å tilfredsstille meg. (Han sier det er viktigere for han enn at han selv skal få orgasme).

Anonymkode: 7b918...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er noen ganger jeg ikke vil ha sex fordi jeg ikke er i humør eller nylig har runket og damen kommer på besøk og hun vil ha sex, da har jeg ikke sjangs til å komme

andre scenarioer kan være på fylla, ikke nubbsjangs....når man er stresset, eller rett og slett ikke in the mood akkurat nå men likavell har samleie med damen for å være grei.

syns ikke du skal ta det så ille opp. er noen ganger jeg ikke kommer selv i det hele tatt, et par ganger kjemper jeg virkelig for at hun skal få komme først , men til vanelig kommer jeg først og hun rett etterpå.  men som sagt kan være mange og ubetydelige grunner til det 

Skrevet

Det er faktisk ikke så uvanlig med menn som har problemer med å komme som folk ser ut til å tro. Vanligvis handler det om at han gir seg selv veldig mye stimuli når han onanerer, og onanerer ofte, dermed blir han tilvendt mer stimuli enn man får ved vanlig  sex, og får da problemer med å komme. Løsningen er at han onanerer mer forsiktig og sjeldnere.

AnonymBruker
Skrevet

Bare når jeg er full. Da kan jeg hold på i evigheter. Vet ikke helt hvorfor.

Under vanlig sex? Nei, aldri skjedd, men har hørt mange menn "sliter" med det. Mange ser det ikke som et problem, tro det eller ei. For mange menn er faktisk ikke egen utløsning det viktigste, men nærhet og kroppskontakt.

Anonymkode: f79ae...43e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare når jeg er full. Da kan jeg hold på i evigheter. Vet ikke helt hvorfor.

Under vanlig sex? Nei, aldri skjedd, men har hørt mange menn "sliter" med det. Mange ser det ikke som et problem, tro det eller ei. For mange menn er faktisk ikke egen utløsning det viktigste, men nærhet og kroppskontakt.

Anonymkode: f79ae...43e

Og i noen tilfeller bekreftelse på seksuell evne/ kapasitet/attraktivitet......viktigere enn å komme selv.

Anonymkode: 5aae5...4df

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, brownbrown skrev:

er noen ganger jeg ikke vil ha sex fordi jeg ikke er i humør eller nylig har runket og damen kommer på besøk og hun vil ha sex, da har jeg ikke sjangs til å komme

andre scenarioer kan være på fylla, ikke nubbsjangs....når man er stresset, eller rett og slett ikke in the mood akkurat nå men likavell har samleie med damen for å være grei.

syns ikke du skal ta det så ille opp. er noen ganger jeg ikke kommer selv i det hele tatt, et par ganger kjemper jeg virkelig for at hun skal få komme først , men til vanelig kommer jeg først og hun rett etterpå.  men som sagt kan være mange og ubetydelige grunner til det 

Lol. Den klassiske "vente til han kommer, og fake sånn at det er over" teknkikken dam de bruker.

Anonymkode: e6779...634

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i noen tilfeller bekreftelse på seksuell evne/ kapasitet/attraktivitet......viktigere enn å komme selv.

Anonymkode: 5aae5...4df

Ja,det er nettopp det han sier,at for han er det mye viktigere at jeg blir tilfredsstilt.

Anonymkode: 7b918...bbc

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Den klassiske "vente til han kommer, og fake sånn at det er over" teknkikken dam de bruker.

Anonymkode: e6779...634

sizzle-album-fake-619279529664757760-Twitter.png

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da kjempe fint at han setter deg først. Men det er ikke alle menn, kansje få som er skrudd samme slik, at de klarer å holde ut så lenge de ønsker. Det er oppturen som er best, alrså å nyte sexen. Det med ofte runking har noe å si for noen, men for noen funker det ikke.

Mange skriver at det med alder og at unge er raske på avtrekkern og eldre ikke, det er også peson bestemt, så noe  er raske ellee trege hele livet. Litt kan nok øves men for noen er det slik en må leve med eller finne på annen estattnings kos som også kan være gode substitutter. Nå snakker jeg ikke om å bytte mann.

Det er ikke så mange notiser med, sex igjen... å så blir han ikke ferdig holder på og holder på.  Ser mye oftere at hun ikke får nok eller ofte nok og damene her inne på KG er nesten litt irritert og fortvilet over for lite. 

Anonymkode: 7deac...418

AnonymBruker
Skrevet

Det største problemet vi menn har, er at vi ikke kan fake orgasmer.

Anonymkode: 67c21...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...