søndagsengel? Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva gjør dere for å få "julelukt" i huset (bortsett fra å vaske )? Jeg bruker kongerøkelse og stikker nellikspiker i appelsiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bruker kongerøkelse og stikker nellikspiker i appelsiner. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Ingenting annet enn et vanlig juletre, det er den beste julelukten som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er jeg enig i, men jeg tenkte egentlig på tiden før juletreet kommer i hus - for å få ekstra julestemning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Brenne kongler i peisen gir julelukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 Julelukt for meg er lukten av ribbe! Får vondt i hode av røkelse osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er glad i svibler! Må få et par i hus snart og lage en dekorasjon, så lukter det snart deilig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 15. desember 2004 #8 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er glad i svibler! Må få et par i hus snart og lage en dekorasjon, så lukter det snart deilig jul! Samme her, ingen jul uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 15. desember 2004 #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Mandariner, pepperkaker og pinnekjøtt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 15. desember 2004 #10 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor kjøper man nellikspiker?! Apotek eller i dagligvaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 15. desember 2004 #11 Del Skrevet 15. desember 2004 røkelse og grantre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #12 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor kjøper man nellikspiker?! Apotek eller i dagligvaren? Krydderhylla i dagligvare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. desember 2004 #13 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvor kjøper man nellikspiker?! Apotek eller i dagligvaren? Hør hos nærmeste jernvarehandel... Spøk til side. Jeg synes duften av svibler er den ultimate julelukten. Så fort jeg ser en svibel blir jeg akkurat som Ferdinand "som luktar på blommorna" Stikker nesa langt inn og sniiiiiiiffer til jeg nesten svimer av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 16. desember 2004 #14 Del Skrevet 16. desember 2004 Bruker også å kjøpe EN svibel til jul (kjøper mange begynner jeg bare å nyse og øynene renner).... ellers er jo røkelse som nevnt, julekaffe....eller appelsin med nellikspiker. Festlig to be back here...etter en liten selvvalgt pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #15 Del Skrevet 19. desember 2004 svibel ja! jeg har glemt å kjøpe svibel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. desember 2004 #16 Del Skrevet 20. desember 2004 Røkelse og pepperkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 20. desember 2004 #17 Del Skrevet 20. desember 2004 Stiff strykepray - tas frem frem fra skapet kun èn gang i året; når jeg skal stryke og stive duken under juletreet... Det er den ultimate julelukt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #18 Del Skrevet 21. desember 2004 ehh hva er svibler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 21. desember 2004 #19 Del Skrevet 21. desember 2004 ehh hva er svibler? http://www.heistad-hagesenter.no/ezimageca.../95-175x250.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2004 #20 Del Skrevet 21. desember 2004 Kongerøkelse gir meg julelukt. I dag pyntet vi treet og det gir meg også julelukt. Mandarinskall på en varm peis gir meg også julelukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå